Haar verven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan0201, 9 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi

    Ik heb een vraagje, mag je nu wel of niet je haar verven tijdens je zwangerschap??
    Ik hoor zulke tegenstrijdige berichten. Mijn verloskundige zei vanaf een maand of 4, maar ik heb morgen een bruiloft en ik moet eigenlijk hoognodig een kleurtje :(
    Als het niet mag houdt het natuurlijk op, maar wie heeft hier ervaringen mee??

    Doei
     
  2. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Er staan al een paar topics op t forum hierover, misschien heb je er wat aan??

    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ght=verven

    ps. ik doe het wel gewoon, maar als de vk zegt liever niet voor 4mnd (heeft mijn vk niet gezegd :rolleyes: ) zou ik t niet doen, maar misschien mooi opsteken ofzo (als t tenminste lang is)

    groetjes Sarina.
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
  4. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Thanks!
    Ik denk dat ik het toch maar niet doe...Ik heb het namelijk wel blond en op zich gaat het nog best. Ik laat het gewoon in een mooi model knippen en dan is het goed hoor. ;)
    Beter een paar maandjes niet zo'n superkleurtje dan het risico nemen dat het niet goed is voor mijn kindje toch??
     
  5. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Graag gedaan!!
    Ja inderdaad en als de vk zegt na 4 maanden is t ok, dan ga je toch dan lekker naar de kapper!!
    Veel plezier op de bruiloft!
     
  6. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Precies!
    Voor die 5 weekjes kan ik beter het zekere voor het onzekere nemen.
    Dank je wel, gaat wel lukken! :D

    Groetjes,
    Danielle
     
  7. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik had ook precies het zelfde probleem. Mijn tante is kapster en die raade me ook aan na 4 maanden weer te verven. En de verloskundige ook. Dus ik heb het pas vorige week weer geverft! Was echt wel nodig maar ik nam het risico ook niet om het eerder te doen.
     
  8. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Ik heb het gisteren toch nog maar even aan de verloskundige gevraagd omdat we in januari een bruiloft hebben en ik een uitgroei heb van hier tot en met jeruzalem.

    Hij heeft liever dat ik een spoeling neem (normaal verf ik het altijd) en dan vraag of ze de minst agressieve kleur nemen.
    Nou heb ik geen idee welke kleuren er dan overblijven maar ik hoop toch dat het een beetje in de buurt kan zitten van wat ik nu heb.
    En ach dan neem ik toch een spoeling tenslotte hoeft het alleen die dag mooi te zitten voor mijn part is het de volgende dag weg.

    Misschien een goede gelegenheid om weer eens mijn eigen haarkleur uit te proberen.

    Groetjes
     
  9. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wat je ook kunt doen, dat heb ik nu laten doen; highlights in je haar (uitgroei). Dat komt namelijk niet in aanraking met je hoofdhuid en kan volgens de kapper absoluut geen kwaad.
     
  10. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja en volgens mij heb je ook kleur schuim. Dat is maar voor 1 dag.
    Gewoon eens vragen bij de kapper...
     

Deel Deze Pagina