Hoi allemaal Heb een vraagje heb op 1 dec een miskraam gehad, 5 dagen erna negatief getest.. Nu heb ik vandaag weer test gedaan en kwam er weer een licht streepje te voorschijn Terwijl gisteren nog niks te zien was op de test .weet .heeft iemand hier ervaring mee Hoop zo dat ik toch weer direct zwanger ben en of ik de test kan vertrouwen
Hoi, Ik hoop het voor je meis! Het kan dat je gewoon gelijk erna weer zwanger bent. Ik heb zelf op 15/16 aug een miskraam gehad en had op 21 september weer een positieve test. Zie mijn banner! Ik zou over 2 dagen nog een keertje testen en een cb doen. Misschien dat jij ook een vroege echo mag. Ik duim voor je!!
Hoi Als eerste van harte gefeliciteerd Dit geeft me eigenlijk best een goed gevoel en een toch wel hoop Ik ga van het weekend nog een test doen hopen dat de streep ietsje donkerde is Want voor mijn nod teste ik negatief En op de dag vam de nod een heel licht streepje Vanmorgen nog een keer ook wel weer een streepje licht Was ongv trouwens van een normale cyclus uitgegaan na mijn mk dat is ook vrij snel verlopen... Had jij ook symtonen.. ik namelijk wat kleine pukkeltjes in mijn gezicht en ongv 2 weken voor mijn test wat steekjes onder in mijn buik
Dat kan zeker! Ik had een positieve test op 30.06 (miskraam geworden rond 4 weken). Daarna bloed laten trekken en hcg stond weer op 0. Op 22.07 heb ik terug positief getest (heb altijd korte cyclussen), dit is wel een BBZ geworden.