Morgen echo... 21.00...... Meer angst dan dat ik er zin in heb. Symptomen zijn afgenomen laatste 2 dagen.... Pffff.. Ik hoop echt dat alles in orde is. Het liefste belde ik nu om nu te kijken...
O zo herkenbaar! Je symptomen kunnen best minder worden bij 10 weken, dat is op zich we normaal Maar sterkte met afwachten! Ter informatie: voor mijn oudste heb ik 1 MA en 3 MK's gehad. Daardoor kon ik ook bijna niet geloven dat het goed zou kunnen gaan en heb ik tot 11 weken elke week een echo gehad en mocht ik altijd tussendoor ook nog komen (1x nodig geweest wegens bloedverlies). Mijn dochter is inmiddels ruim 2 jaar. Pas toen ik haar ging voelen, was mijn angst een stuk minder. Na haar heb ik 1 MK gehad, nu weer zwanger en vanaf 6 weken heb ik weer elke week een echo gehad tot 12 weken...en morgen weer een echo. Het is zo spannend en ik kan weer bijna niet geloven dat het goed gaat.
So wat heftig wat je hebt meegemaakt!! Vreselijk hè dat onzekere gevoel! Wanneer begon jij de kleine in je buik te voelen?? Morgen dus ook weer een echo spannend!! Ik ga morgen denk ik aangeven dat ik ook ff wekelijks wil komen tot de 16 weken ofzo lees dat veel mensen de kleine dan al kunnen voelen. Succes morgen!!!!!!
Ooh zo herkenbaar vlindermama. Ik mocht ook elke week een echo vanwege geschiedenis, maar koos voor om de week (vraag niet waarom) Rond 10 wkn extra echo want opeens waren mijn minimale kwaaltjes verdwenen. Nu sinds enkele dagen enorm moe, misselijk en maagzuur. Geweldig na 12 weken hihihi Dit is mijn 11e zwangerschap en nu pas kan ik toegeven dat elk zwangerschap anders is. Als is het moeilijk, probeer vertrouwen te hebben in je lichaam. Veel succes morgen, voor jou ook Dopey!
Dank je! Ik voelde mijn dochter bij 19 weken ongeveer, en ik heb het idee dat ik deze baby af en toe al voel, heel lichtjes Vanaf 8-9 weken neemt de kans op een miskraam behoorlijk af, ik durfde het wel aan vanaf 12 weken zonder wekelijkse echo. Ik heb 1x bij 10 wk een MA gehad, dus toen ik die termijn voorbij was, durfde ik het wel aan. Maar ik moet toegeven dat ik heel dicht bij het vuur zit, ik ben zelf verloskundige dus als ik het even niet meer vertrouw, is een echo zo gemaakt. Jij ook succes morgen!
Heel veel succes vandaag! Compleet herkenbaar helaas, en uiteraard heb ik dit ook. Nu ik voorbij de 5 weken ben (2x mk al bij 5 weken) ben ik vooral bang voor weer een MA met 8 weken. Ik heb dinsdag al m'n derde echo. Maar heb er eentje zelf laten doen zaterdag. En dat blijf ik ook doen denk ik tot ik voorbij die 9 weken ben. Betaal er met liefde iedere keer 25 euro voor. Maar ben nu ook alweer heel erg bang voor dinsdag. Wat als het toch niet goed is? De angst is benauwend soms... Jullie hebben vast een super echo vanavond!
Buste, ik snap je volkomen. Wat heb jij dit al vaak meegemaakt. 4x waaronder een partiële mola!!! Heftig. Ik snap helemaal dat je zo vaak echo s laat maken. Vnv wordt mijn 4e. Maar tussen deze en de laatste zit 2,5 week. Ben helemaal op van de zenuwen. Na mijn MA in maart heb ik er echt best wel doorheen gezeten. Zou niet weten hoe ik dit nog eens zou moeten doorstaan. Heb al vanaf vrijdag het gevoel, IK GA NU BELLEN!!!! Succes morgen.
Succes zo meteen, vlindermama! Het komt vast goed. Het is normaal als de symptomen bij jouw termijn afnemen (gebeurde bij mij ook). Eerder dit jaar, in juli, heb ik ook een MA gehad. Vrij snel weer zwanger geraakt. In oktober verloor ik één van de twee vruchtjes. Omdat ik toen nog niet wist dat er een tweeling in mijn buik zat, dacht ik dat het een 'gewone' miskraam was. Ook al ben ik nu de 17 weken al voorbij, heb ik al zes echo's gehad en verloopt alles sinds week 7 al voorspoedig, de angst dat er toch nog iets mis zal gaan zal altijd onder de oppervlakte aanwezig blijven. Accepteer dat je die angst mag hebben. En vergeet niet te genieten en te dromen. Ik ben benieuwd naar je echo! (10 weken is idd echt leuk om te zien!!)
Ik herken het gevoel, maat na een goede echo vandaag heb ik besloten dat ik ga genieten van elke dag dat dit wondertje in mij groeit. Ik hoop dat je een positieve echo hebt en daardoor ook meer vertrouwen hebt in je lichaam!!
Hoi vlindermama, Erg herkenbaar. Heb zelfs vandaag nog een echo gehad omdat ik zat te panikeren ivmbuikpijn. De vk wilde me niet in spanning laten met oudjaar. Alles was in orde. Ook ik heb eerder een mk gehad. Nu 9januari het hartje weer luisteren. Fijn dat je echo goed was!
Heel lief trouwens allemaal jullie berichtjes!! Ja, ik heb echt genoten van de echo en ff lekker zitten janken daar . Zeker nu op de hele grote roze wolk!!!!!!!!!!!! Links, wat heftig wat je hebt meegemaakt, een MA en een van een tweeling verloren moet neem ik aan ook heel heftig zijn geweest hè. Maar ik denk ook een hele verassing toen je met de controle echo zag dat er nog een zat of niet?? Ik wens jullie allemaal een hele voorspoedige en mooie zwangerschap. Misschien kunnen we wel blijven kletsen hier Wie er zin en behoefte aan heeft! XXX Fijne dag
En ik zie dat er hier meerdere zijn met miskramen en meerder miskramen. Moeilijk is dat hè. Ik ben er echt een flink half jaar goed slecht van geweest, na de 'uitgerekende' datum voelde ik me steeds een stukje beter, die maand een hele vroege MK gehad en de maand erop weer zwanger!!!! En nu zoals het eruit ziet blijvend gaan we vanuit!!