Zwanger en ENORME vermoeidheid

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Tamara31, Feb 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tamara31

Tamara31 Lid

Jan 26, 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden,

Ik ben nu 7 weken zwanger en ben sinds 2 weken al zóóóo ontzettend moe. Ik moet 's middags vanuit mijn werk echt even gaan liggen. Ook 's avonds lig ik vaak voor 21.00 uur in bed....
    Herkent iemand dit ook? Vraag me af wanneer ik me weer fit ga voelen.....
    Ik wil absoluut niet klagen want ben veel te blij dat ik zwanger ben maar dit is ook niet al te fijn....mensen vragen ook aan me of het wel gaat omdat ik er zo moe uitzie! Tja, en wil eigenlijk nog niet vertellen dat ik zwanger ben...

Hopelijk herkent iemand dit!!!

Liefs,
    Tamara

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Ik heb het ook gehad tot week 14 ongeveer. Toen ging het weer beter. En na week 30 kwam het weer terug. Ik hoor ook altijd dat ik er zo moe uit zie. Ja kan er niets aan doen slaap 12 uur per dag dus daar kan het niet aan liggen haha en me ijzer is 8,6 dus ook heel hoog.
    Het hoort er gewoon bij denk ik.
    En mensen die er om vragen gewoon zeggen dat je slecht slaapt s,nachts.

3. Tamara31

Tamara31 Lid

Jan 26, 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Ninja2,

Dank je voor je reactie! Ik hoop inderdaad dat ik me over een paar weekjes beter voel. Ik heb hier echter al een meisje van bijna 3 rondlopen en die wil natuurlijk ook de aandacht.....
    Ik zie dat jij een jongetje krijgt? Een bakerpraatje is toch ook altijd dat als je erg lui en moe bent, je een meisje krijgt! Klopt dus niet altijd!
    Geniet nog van je zwangerschap!

Liefs,
    Tamara

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Ja dat is dan wel lastig als je al een kindje hebt. Ik kan mezelf wel toegeven aan de vermoeidheid en bij jouw gaat dat al een stuk lastiger.
    Ja die bakerpraatjes geloof ik niet zo in hoor want dan zou ik een meisje krijgen haha. En er zit toch echt een piemeltje aan hoor.
    suc6 met de zwangerschap

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik herken dit maar al te goed.. heb dat ook gehda toen ik zwanger was. en idd ik wilde het ook nog niet vertellen dus iedereen maakte zich zorgen om me want ik zag er echt niet uit!!!! helemaal bleek geen lipgloss of mascara te vinden en aan mn haren viel er een hoop aan om te merken.
    pas bij 10 weken toen ik niet meer tegen dat "gaat het wel goed met je" gevraag kon heb ik maar een baby tshirt meegenomen naar het werk en op kantoor opgehangen met de grote boodschap erbij. toen begreep iedereen het weer ahahhaaa.

ik ging me pas bij..hou je vast..16 weken fitter voelen!!!!!

6. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Ik herken het ook heeel goed!
    Bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik ook heeel erg moe!
    En dat wel tot week 20 ongeveer en eigenlijk altijd wel moe gebleven de hele zwangerschap!
    En nu ben ik zwanger van ons 2e wondertje, nu 5 weekjes en ben een kleine beetje moe maar neit te vergelijken met mn 1e zwangerschap!
    Toen was ik vanaf week 2 misselijk / spugen / moe en nu nog nergens last van...hoop ook niet dat het komt! haha

7. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Jaaaa ik was ook doodop :p Wou op mijn werk al in slaap vallen en iedereen zat maar gaat die en ben je ziek te vragen.
    En wou het ook nog niet vertellen.

Maar nu 13 weken al een stuk beter, al is het nog steeds niet optimaal ;)

succes

8. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    Ik heb er ook veel last van. Ben na een dag werken echt hartstikke moe... 'savonds kan ik het eigenlijk niet opbrengen om nog iets te doen. Nu ook weer, het is vrijdagavond en zeg net tegen mijn vriend dat ik zo maar eens naar bed ga. Voel me net een oma'tje :D

9. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Wow meiden, herkenbaar. Ik heb hier ook erg veel last van. Lig al de hele week na het avondeten op bed. Beetje tv kijken en achter de laptop, echt helemaal kapot!

Dus nee, je bent zeker niet de enige. Ik hou mezelf de hele week al voor dat het na drie maanden wel beter zal worden maar als ik dit allemaal lees.... zucht ;)

Maar goed, verder nergens last van dus het gaat helemaal goed komen!!!

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    De moeheid is ook één van mijn grootste kwalen...
    Sommige dagen vallen mee, maar met 5 à 6 weken was het tot nu toe het ergste. Een soort vermoeidheid die ik alleen kan vergelijken met het gevoel van een hele nacht niet geslapen te hebben + zwaar gefeest te hebben.
    Nu gaat het naar mijn gevoel iets beter, maar ben nog steeds niet even energiek als anders. Heb ook écht geen zin in uitjes of cafétje e.d. Liever gewoon thuis op de bank en dan lekker slapen.

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ook érg moe in het begin van de zwangerschap. Vanaf 11 weken zwangerschap was het ineens verdwenen en had ik energie vor 10. De laatste 2 weken ben ik wel weer wat vermoeider, maar als ik wat bezig blijf (zal wel moeten met een peuter in huis) kan ik me er tot nu toe goed over heen zetten (op hier en daar een dag na)

Share This Page