Hmmmm ik moet ook gewoon wachten tot maandag...:x De test geeft aan dat het ook een naderende omgesteldheid kan zijn,..balen!! hahaha sterkte met wachten!!
Erg he!! Heb je al eerder getest van de week? of ga je morgen al testen?? of wacht je echt af tot je overtijd bent?? Groetjes
Die online test zegt altijd dat je naderende ongi er aan komt, meiden Er zit niets anders op dan afwachten en op NOD een "echte" test te doen
Hahaha dat is toevallig daar zat ik ook net naar te kijken. Hij geeft inderdaad de hele tijd aan dat je ongie naderende is. Zelfs als je invult dat je je ongie elk moment denkt te krijgen zegt die zelfs dit: "Mocht u wel zwanger zijn, dan zit u nu in de periode dat het eitje zich een weg gaat banen naar uw baarmoeder en zich daar gaat nestelen" volgens mij klopt dit niet of ben ik nu achterlijk 8)
wat een maffe test! bij mij geeft ie aan dat ik al ongie ben terwijl ik nog zeker 5/6 dagen moet wachten
Bij mij geeft ie aan dat m'n ongi er aan komt... Maar er staat een lijstje naast met symptomen die kunnen aangeven dat je zwanger bent (z1 tm z9) en ik heb z2 tm z9.. Z1 is dat je overtijd bent.. En ik weet niet wanneer ik overtijd ben, maar weet wel dat er hCG in m'n systeem zit! Dus dit is gewoon dikke onzin, en een echte test geeft meer duidelijkheid!!
Ik heb deze test ook gedaan, met de symptomen die ik 1 week voor NOD had, en volgens de test komt mijn ongesteldheid eraan.. Nou, 9 zwangerschapstesten beweren het tegendeel, dus kop op! Deze test hoef absoluut niets te betekenen!