zo erg het zuur tot overgevens toe

Discussie in 'Gezondheid' gestart door music4life, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

:( :cry: :cry: ik heb zo erg het zuur,het komt in mijn mond ik word misselijk en moet overgeven zo erg,,,vooral in bed,,overdag ook maar dat drink ik weg bijv,,, erg vervelend,,ik heb nu rennie,s

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja das idd erg rot. ik heb het ook weleens als ik bepaalde iets heb gegeten zoals laatst een patatje speciaal. maar niet zo erg als jij. sterkte ermee meid

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
  4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik vind Graviscon vloeibaar zelf beter werken dan rennies, dit maakt een laagje om het zuur heen ipv neutraliseren.... koop je ook gewoon bij de drogist... is niet goedkoop maar tjah als het werkt...

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Je kunt je huisarts Antagel vragen.

6. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik heb daar ook erg last van. Nu heb ik een tip gehad om vanille vla te eten en warempel de laaste 2 dagen is het al aanzienlijk minder!

7. winnietje

winnietje Niet meer actief

ik heb op advies van de verloskundige een drankje gekregen weet alleen niet meer hoe het heet .....hp maar als je het aangeeft bij de verloskunidge weten hun wel drankje je moet hebben, het werkt in ieder geval super

8. music4life

music4life Niet meer actief

hoi meiden ,,ik heb rennie,s gehaald en als ik het op voel komen neem ik er 1 in ,,ik neem er 2 pd in

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Bij mij rade de vk regla ph suspensie aan.. Ik heb het nog niet geprobeerd, ik zit nu aan de renie's maar ga het nu toch maar halen..

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Wat je ook kunt proberen is MOLKOSAN is echt mega smerig maar het helpt wel ! een klein flesje kost 4,95 dus goed te doen !

hier word het ook steeds erger kan steeds minder eten ! krijg het nu al van een boterham met kaas :S

11. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb het ook dat het zuur omhoog komt vooral 's nachts. Ik heb er mn hele zwangerschap al last van maar wordt alleen maar erger. Rennie werkt bij mij niet meer, Antagel werd ik op een gegeven moment supermisselijk van...

Mijn aanrader: Maalox, gewoon bij de Etos etc. te verkrijgen en helpt veeeel beter dan Rennies, althans bij mij! Ik kan echt niet meer zonder, probeer het te beperken maar gaan er meerdere op een dag doorheen. Ik word er ook benauwd van vreemd genoeg, net of ik geen lucht krijg :(

Oja, ik heb ergens gelezen dat als je veel last van maagzuur hebt je kindje veel haar heeft als het geboren wordt. Het is natuurlijk een bakerpraatje maar veel haartjes is natuurlijk wel erg leuk! :D De vk zei dat een zwangerschap je gewoon altijd pakt op je zwakke plek en inderdaad, heb altijd al last van maagzuur.

Succes in ieder geval!

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Van sommige ziekten kun je juist minder last hebben in de zwangerschap.
    Waarom is dat nou niet zo met maagklachten?! grrrrr :)

Helaas word ik van al die vieze middeltjes vaak misselijk. Vooral ook van maalox, bah, hele vreemde smaak heeft dat trouwens.

13. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Ja ze hebben allemaal wat typische smaakjes maar alles beter dan maagzuur, brrr!

14. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb van de huisarts Zantac gekregen, helpt prima.

15. mach86

mach86 Actief lid

een hap droge brinta (met evt. wat suiker voor de smaak)
    wil ook wel eens werken, omdat het bindend werkt. dat is mij verteld tenminste

Deel Deze Pagina