ik heb zo erg het zuur,het komt in mijn mond ik word misselijk en moet overgeven zo erg,,,vooral in bed,,overdag ook maar dat drink ik weg bijv,,, erg vervelend,,ik heb nu rennie,s
ja das idd erg rot. ik heb het ook weleens als ik bepaalde iets heb gegeten zoals laatst een patatje speciaal. maar niet zo erg als jij. sterkte ermee meid
Ik zou naar de huisarts gaan. Er zijn medicijnen die er heel goed tegen werken, maar je moet voor jezelf uitmaken of je ze wil/durft te nemen (ik gebruik ze wel). http://www.rivm.nl/preventie/zwangerschap/behandeling_reflux.jsp
Ik vind Graviscon vloeibaar zelf beter werken dan rennies, dit maakt een laagje om het zuur heen ipv neutraliseren.... koop je ook gewoon bij de drogist... is niet goedkoop maar tjah als het werkt...
Ik heb daar ook erg last van. Nu heb ik een tip gehad om vanille vla te eten en warempel de laaste 2 dagen is het al aanzienlijk minder!
ik heb op advies van de verloskundige een drankje gekregen weet alleen niet meer hoe het heet .....hp maar als je het aangeeft bij de verloskunidge weten hun wel drankje je moet hebben, het werkt in ieder geval super
hoi meiden ,,ik heb rennie,s gehaald en als ik het op voel komen neem ik er 1 in ,,ik neem er 2 pd in
Bij mij rade de vk regla ph suspensie aan.. Ik heb het nog niet geprobeerd, ik zit nu aan de renie's maar ga het nu toch maar halen..
Wat je ook kunt proberen is MOLKOSAN is echt mega smerig maar het helpt wel ! een klein flesje kost 4,95 dus goed te doen ! hier word het ook steeds erger kan steeds minder eten ! krijg het nu al van een boterham met kaas :S
Ik heb het ook dat het zuur omhoog komt vooral 's nachts. Ik heb er mn hele zwangerschap al last van maar wordt alleen maar erger. Rennie werkt bij mij niet meer, Antagel werd ik op een gegeven moment supermisselijk van... Mijn aanrader: Maalox, gewoon bij de Etos etc. te verkrijgen en helpt veeeel beter dan Rennies, althans bij mij! Ik kan echt niet meer zonder, probeer het te beperken maar gaan er meerdere op een dag doorheen. Ik word er ook benauwd van vreemd genoeg, net of ik geen lucht krijg Oja, ik heb ergens gelezen dat als je veel last van maagzuur hebt je kindje veel haar heeft als het geboren wordt. Het is natuurlijk een bakerpraatje maar veel haartjes is natuurlijk wel erg leuk! De vk zei dat een zwangerschap je gewoon altijd pakt op je zwakke plek en inderdaad, heb altijd al last van maagzuur. Succes in ieder geval!
Van sommige ziekten kun je juist minder last hebben in de zwangerschap. Waarom is dat nou niet zo met maagklachten?! grrrrr Helaas word ik van al die vieze middeltjes vaak misselijk. Vooral ook van maalox, bah, hele vreemde smaak heeft dat trouwens.
een hap droge brinta (met evt. wat suiker voor de smaak) wil ook wel eens werken, omdat het bindend werkt. dat is mij verteld tenminste