@ Joseetje: Al zou ik prenataal onderzoek laten doen in deze zwangerschap dan komt het er nog niet uit, het is alleen na de geboorte te achterhalen dmv een leverbiopt in geval van Tim zijn aandoening, dus ja dan is het erg lastig om uberhaupt maatregelen te treffen in het vooruit zeg maar
Tja .. Het is zo het is in onze familie dat het mannelijke geslacht het overdraagt. Mijn nicht heeft het weer niet ik heb het ook niet De kans is zeer klein dat ik draagende ben. Maar al is het zo wat doe je daaraan? Je weet nooit zeker of je kindje het krijgt of niet ! Alleen is me tante er na 2 jaar achter gekomen en kan ik me kindje direct na de geboorte laten testen ! Helaas heeft het nu geen zin zegt mijn VK om te kijken of ik draagende ben! Dan weet je toch nooit zeker of mijn kindje het krijgt ! Zo als ik me neefje nu zie is het gewoon een normale jongen net als alle andere kinderen. Zo dat is druit haha .. wil dr niet te veel over nadenken .. het is en blijft me kleine en het heeft het of het heeft het niet .. ! Zou ik dan nooit kinderen kunnen of mogen krijgen ? Groetjes kim