Gisteren heb ik ontzettend veel gelopen. Tijdens het lopen begon het aan de rechterkant van mijn rug (onder)pijn te doen. Dus ik dacht, wellicht een beetje overbelasting. Ik liep ook met kleine hakjes. Vandaag (een dag later) is het nog steeds pijnlijk. Wat kan dit zijn. Ik weet ook niet welk orgaan er op die plek zit. Maar het straalt uit van mijn bot tot de zijkant waar geen bot zit. Iemand een idee wat dit kan zijn. Als de pijn blijft ga ik naar de huisarts. maar het kan net zo makkelijk een verrekte spier zijn denk ik dan.
Als ik het zo lees, lijkt het wel je bekken. Ik heb hier ook last van en ben onder behandeling van een bekkentherepeut. Zij heef mij oefeningen meegegeven. Als het lang aanhoudt zou ik een bekkentherapeut bellen voor advies!
Kan je SI-gewricht zijn of je dikke bilspier of Ischias. Ik heb al in een vroeg stadium last gehad van Ischias terwijl ik zelf dacht dat het mijn SI-gewricht was. Ben meteen naar therapie gegaan en nu een aantal weken later zo goed als pijnvrij, alleen na lang wandelen of erger nog winkelen wel wat last.
Het is echt in de buurt van mijn zij (maar dan vanachter), dus niet bij mij bekken. Ik weet niet of het dan misschien uitstraalt vanuit mijn bekken. Maar als het aanhoudt ga ik zeker naar de huisarts.