We zijn ontzettend blij maar ook erg bang, ik ben weer zwanger! Heb al 3 dagen licht posi getest met de kv 2v5 dus begin nu te geloven dat ik weer een klein wondertje draag . Zodra de batterij van mijn camera vol is, zal ik hier een foto plaatsen van de testjes. We houden het ook nog eventjes geheim voor de buitenwereld (behalve voor naaste familie) maar gelukkig mag ik het hier wél van de daken schreeuwen!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is inderdaad ontzettend spannend of de zwangerschap stand houd...Ik heb gisteren ook positief getest en ben ook héél voorzichtig blij. Wel fijn dat je het hier al anoniem met iedereen kan delen Heb jij al symptomen? Ik voel nog niet veel, behalve wat pijntjes onder in mn buik (ongesteldheidsgevoel)
Thnx! Jij ook gefeliciteerd hé ! Indd heel erg spannend, voorheen dacht ik daar nooit zo overna, maar sinds ik zelf een miskraam heb gehad weet je wat er fout kan gaan en dat maakt het toch allemaal een stuk enger bij een volgende zwangerschap.. Ik heb al redelijk wat kwaaltjes, opgezette buik, ook van die pijntjes, ik word misselijk van tandpasta en tandenpoetsen gaat dan ook gepaard met veel kokhalzen, ook begin ik wat last van mn borsten te krijgen..
Wat goed Charity!!! Van harte! Ik ben ook net weer zwanger (morgen 5 weken) na m'n MA in mei. Spannend hè?! Duimen draaien dat het deze keer wel goed gaat! Geniet ervan!
Thnx dames! Ben echt heeel blij! Heb 24 augustus de eerste echo, zal dan zon 6 weken zijn en deze is om te kijken of ik ook daadwerkelijk dan 6 weken ben. Dan krijg ik er met 8 weken nog een omdat vorige keer ons kindje overleden was met 8 weken. Jij ook gefeliciteerd Amy! Innd erg spannend, ik heb ook een MA gehad in mei...
Thnx dames, voor al jullie reacties! Heb gister een CB plus testje gedaan met avond urine en de plus stond er al overduidelijk eerder dan de controle streep!
Bekijk bijlage 172364 Dit is het rijtje kv testen, op volgorde, onderste is van gister. Heb vanmorgen (natuurlijk want ik heb er nog wat) weer getest maar hier heb ik nog geen foto van..