Symptomen 5 weken zwanger???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Debbie91, 4 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien zijn hier ''lotgenoten''...
    Ik zit nu ongeveer rond mijn nod en ben niet ongesteld geworden...
    Vanmorgen met 2e urine (klein beetje maar) getest, negatief.
    Ik heb sinds mijn eisprong (12 dagen geleden) lichte onderbuikpijn, gevoelige tepels, nu grotere gevoelige borsten, soms duizelig, niet misselijk, veel vaginale afscheiding, beetje cremekleurig, geurloos en niet slijmerig....
    Ik heb net weer testen via internet besteld dus als die binnen zijn kan en ga ik pas weer testen...
    Ik weet dat het enige wat ik kan doen is wachten.... Maar ik dacht misschien zijn er hier meer die dit voelen en zo onzeker zijn...

2. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Ik adviseer je sowieso 2 uur voor het testen (ik deed het rond 12.30-13.00) niets meer te drinken. Bij het testen bij te weinig geconcentreerde urine kan de test vals negatief aangeven.

Daarnaast - wat natuurlijk bij elke vrouw verschilt - testte ik pas duidelijk positief op 16 dagen na mijn eisprong, ben nu (volgens eigen berekening) 5w7d, dus het kan zijn dat dit bij jou ook het geval is?

Van de symptomen die je noemt herken ik de soms gevoelige tepels/borsten, witte/doorzichtige vaginale afscheiding, prikkels in de baarmoeder.

En nog een tip: weet niet of je een Action in de buurt hebt zitten? Daar kan je zo heen en hoef je niet tot morgen te wachten. En die testen zijn goed, daar testte ik ook duidelijk positief mee.

Deel Deze Pagina