Is dit nou bekkenpijn of bandenpijn of gewoon spierpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkie97, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Tijdens mijn eerste zwangerschap nooit bekkenklachten oid gehad. Ook geen last van mijn rug wat ik de jaren daarvoor wel regelmatig had.
    Deze zwangerschap verliep ook nog steeds zonder pijntjes, maar sinds een paar dagen heb ik bij bepaalde bewegingen en houdingen last van pijn in mijn onderrug, soms bilspier en ook onder in mijn buik aan de zijkanten voelt het trekkerig aan.
    Is dit bekkenpijn, hoort het bij bandenpijn of is het gewoon een beetje gevolg van verkeerd tillen?

2. Harriet

Harriet Lid

9 mei 2014
    27
    0
    0
    Almelo
    Hoi hoi, ik ben natuurlijk geen fysiotherapeut, maar ik had inderdaad hetzelfde, ik ben toen naar een speciale bekkentherapeut geweest, en zij vertelde me dat ik last had van mijn s.i. gewricht! Super vervelend, maar ik kreeg allemaal oefeningen mee naar huis, en als ik die trouw doe kan ik de dag prima door komen! Wat ze me ook adviseerde zodra ik merkte dat ik weer pijn kreeg ik eventjes (een minuutje of 10) moest gaan liggen, (op de bank) alleen op die manier geef je, je rug en bekken complete rust!
    Succes!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het klinkt als bekkenpijn.

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Kan allemaal zijn...zeker als je verkeerd hebt staan tillen.
    Als het van het tillen komt zal het met een paar dagen rust wel over gaan...anders misschien even met vk of fysio overleggen.

Deel Deze Pagina