Mijn vriend en ik proberen zwanger te raken nou ja nog niet zo lang maar de gynegoloog had paar maand geleden ontdekt dat ik Cystes op mijn eierstokken heb zou dat een probleem zijn bij het zwanger raken? alvast bedankt groetjes !
Je bedoelt cystes? Ik heb elke maand een cyste in mijn eierstok, dat noemen ze een follikelcyste. Dat is niet ernstig, komt vaak voor en ik heb geen moeite met zwanger raken. Maar er zijn verschillende soorten cystes, dus dat moet je even navragen bij de gyn.
Hoi, Ik heb er 1 gehad (zie onderschrift). Daar kwam ik achter toen ik overtijd was, maar negatief teste. De gyn zei dat het geen probleem was zolang ze maar niet te groot worden. Houd de gyn je niet in de gaten dan? Ik moest na 4weken weer komen om te kijken of hij weg was. Als de gyn ze gezien heeft en hij maakt zicht geen zorgen, dan moet je ervan uitgaan dat het geen kwaad kan. Hoelang zijn jullie bezig als ik zo brutaal mag zijn (omdat je al bij de gyn geweest was , vandaar mijn vraag )? Succes met zwanger worden.
Ik was bij de gyn geweest voor een ander probleem, mijn cyclus is niet echt regelmatig. En ik zal zeker nog eens terug gaan naar gyn voor te laten onderzoeken, maar ik voel ze precies zitten in mijn buik. Groetjes
ik heb er ook een gehad echt een best na mijn zwangerschap ik was toen ook erg onregelmatig en had er echt last van deed konstant zeer. ik moest toen aan de pil omem te laten krimpen. veel vrouwen hebben ze elke mnd meesten zoner dat ze het merken. die kunnen ds ook geen kwaad. als ze met blod gevuld zijn of ze zijn groter dan zoveel cm dan doen ze er wat aan. zover ik weet kan het niet veel kwaad voor zwanger worden. ligt er dus aan hoe groot enzo. zou het dus gewoon bij je arts navragen. of deze bij jou kwaad kunnen of dat het de gebruikelijke maandelijkse zijn.
Hoi, Je kan ook Endometriose hebben. Bij ons komt het ook voor in de familie. Op 18 April van dit jaar hebben ze mij ook onderzocht. Ik had er toen geen last van. Ze kunnen wel gewoon onverwachts groeien en komen zeg maar. Ik houd het altijd in mijn achterhoofd dat ze gaan groeien bij mij. Rare gedachte eigenlijk.
Nou gevaarlijk. Je gaat er niet aan dood ofzo. Maar je kan wel met vruchtbaarheid problemen krijgen. Ik heb een link dan kun je het eens op je gemak doorlezen. Jezelf niet bang maken, want misschien heb je dit helemaal niet maar is altijd goed dat je van alles op de hoogte bent als je cycte hebt en dat je weet waar je over praat. http://www.endometriose.nl/endometriose/index.php
Jawel hoor. Het gaat soms moeilijker en soms via vruchtbaarheids behandelingen. Mijn nichtjes kunnen niet op de normale manier zwanger worden. Dat weten ze nu al. Ik hoop dat het mij voorbij gaat en dat ik gewoon zo zwanger kan worden. We zijn nu bijna half jaartje bezig. Dus op zich niets raars.
Ik heb endometriose en dat zijn verklevingen. Als je ongie bent loopt er bij iedere vrouw ook wat bloed de buikholte in, niks geks aan maar bij sommige gaat het dus ergens 'verkleven', in de buikholtes of op of in de eileiders en dat kàn vruchtbaarheidsproblemen geven maar hoeft niet. Ik zou me er op zich niet druk over maken. Je bent onder controle van een Gyn en als die reden had voor endo dan had hij/zij je dat wel gezegt.
@SarinaxKevin, Zoals al hierboven staat. Je bent onder ogen van de Gyn, dus ik zal me als ik jou was ook geen zorgen maken. Wie weet valt het allemaal mee. Wel heel veel succes.
Ik ga er morgen voor bellen en hopelijk mag ik dan morgen langs gaan want maak me nu wel zorgen . groetjes
Dat was helemaal niet mijn bedoeling hoor om je angstig te maken. Sorry. Ik vertel alleen wat er in mijn familie is. Voel me ineens erg schuldig. Sorry!
Is hellemaal niet jou schuld. is beter als ik me laat na kijken, als het dan toch zo is dan ben ik vroeger bij he. dus ik dank je er voor !
Ik hoop het ook, maar ik voelde ze eerst en nu toch niet meer. maar het is afwachten, we zien wel Groetjes!