Hoihoi Een vraagje; ik ben zoooo benieuwd naar het geslacht van ons tweede kleintje, maar als ik op sites kijk van echobureaus laten ze je voor een geslachtsbepaling liever niet eerder komen dan met 20 weken (Echobureau Garyp, BabyView Oosterwolde en First Look Groningen). Kent of weet iemand een echobureau in deze omgeving waar ze wel naar het geslacht kijken vanaf een week of 17? Heb ze namelijk elders op internet wel gevonden maar dat was te ver weg.
Hoi, Volgens mij kan elk echobureau al een geslachtbepaling doen bij 17 weken, alleen kunnen ze geen garantie geven dat het goed zichtbaar is. Meestal geven echobureaus een garantie en als ze dan niks kunnen zien, dan mag je later op hun kosten terugkomen, vandaar dat ze dit pas vanaf 20 weken doen. Misschien een idee om een echobureau in je omgeving te bellen, dat je nu al het geslacht wilt weten, maar dat het dan op je eigen risico is? Dus als ze niks kunnen zien, dat je dan niet gratis een nieuwe bepaling wilt? Groetjes Saskia P.S. Wij hadden met 13+5 een pretecho laten maken en bij ons konden ze al zien dat het een jongetje werd.
Jeetje da's al heel vroeg zeg, leuk! Misschien doe ik dat inderdaad wel, gewoon met een week of 17 een afspraak maken en hopen dat we wat kunnen zien
Hallo, Ik heb mijn 20-weken echo laten maken bij Echobureau Tineke in Kollum. Ben er met 17 weken ook geweest voor een pretecho, want ze maakt ook pretecho's. We hebben toen gevraagd of ze wilde kijken.... Ze heeft haar best gedaan hoor, maar navelstreng lag ervoor, dus het was niet te zien. 3 weken later gingen we voor de 20-weken echo en toen lag ons meisje met haar beentjes wijd en konden we het heel duidelijk zien. Het is een leuk bureau en het is in Friesland en weet zeker dat ze voor je wil kijken! Succes he! Liefs Elly.
Ik ben bij dr. Amelink geweest in Garyp, heb daar mijn screeningsecho laten doen. Hij doet ook wel pretecho's geloof ik. Ik was er met 20 weken en hij kon het geslacht zien van ons manneke. Hoe dat zit met 17 weken weet ik niet, maar hou er wel rekening mee dat je niet direct terecht kunt, ik moest al heel ruim van tevoren bellen. Overigens is dr. Amelink mij heel goed bevallen, voor 10 euro kreeg ik een dvd mee van de echo. Zo leuk, je hoort ons praten en hem vertelen wat hij ziet. Ook kregen we heel veel foto's mee en mochten we een paar sokjes uitkiezen. Hele leuke man die er echt de tijd voor nam. De rest van de echo werd vergoed, een gewone pretecho kostte toen 70 euro + 10 euro voor de dvd.