Hoi allemaal, Ik heb morgen mijn 20 weken echo, (nou 21 weken). En ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik (wij) willen weten w\of het een jongen of een meisje is? Ik zou het wel willen weten maar ik wil niet dat de rest van mijn familie of vrienden het weten! En ik weet niet of ik me mond kan houdn als ik het weet! Bovendien hou ik ook wel van verassingen...... Dus een beetje mystery is ook wel weer leuk........ ........ohhh........ Help. Ik weet het niet meer.
je kan het ook op laten schrijven dan doen ze het in een envelop en dan kan je altijd nog beslissen of je het wilt weten
Ja ik heb het verhaal van het op laten schrijven ook al een keer gehoord, en dat leek mij ook wel heel erg leuk....... Dan kan je altijd nog kijken wat het word. Ik heb vanavond nog om er over na te denken en om met man lief te discuseren! Maar Dat op laten schrijven leek mij ook wel wat. Tanx
Ik zou het niet willen weten, omdat ik het niet geheim zou kunnen houden! En ik ken nog een stel familieleden die het ook niet geheim zouden kunnen houden en ik zou het niet leuk vinden als de hele wereld al zou weten wat het is.
Bij mijn eerste 2 zwangerschappen wisten wij niet wat het geslacht van de baby was. Dat waren dus verrassingen. Tijdens de laatste zwangerschap hebben wij wel gehoord dat het een meisje was. Ik vond het heel leuk om nu eens te weten wat het geslacht was, en zou het bij een volgende zwangerschap ook weer doen. We hebben het toen alleen aan mijn ouders verteld, verder wist niemand dat we een 3e meid kregen.
Ik lees het net pas, maar ik ben dus ook heel benieuwd of ze het nu weet ja of nee Wij wilden het allebei heel graag weten! Al vanaf dat we wisten dat er een ukje op komst was!
wij willen het ook weten, puur praktisch eigenlijk! Voor kleertjes, het kamertje, maar ook vanwege de naam, we hebben al voor we zwanger waren zitten fantaseren over een kindje en hoe het dan zou heten, maar we kwamen er al gauw achter dat we erg veel moeite hebben met een jongensnaam. Dus als we weten wat het wordt weten we of we door moeten zoeken of niet
Idd dat is voor ons ook de reden om er nu weer naar te gaan vragen. We hebben al een jongen, toen wisten we het ook, al was het toen, omdat we het wilden vertellen aan m'n stervende stiefvader iets andere situatie dus. De rest van de fam. hebben we het echter nooit verteld. Hij had al een echte naam nog voor hij geboren was, op e.o.a. manier voelde dat heel speciaal. We hebben nu eigenlijk alles nog in huis. 't enige waar ik me op kan uit gaan leven is kleding, dan is't toch wel handig om te weten wat het is. ik vind dat er maar erg weinig leuke "neutrale" kleding te koop is tegenwoordig.. Erg knap als je het niet wilt weten... wij zijn allebei gewoon veel te nieuwschierig
Ik zou het ook wel willen weten, want dan is het makkelijk als je kleren gaat kopen. Nuzelfs heb ik zin om te kopen, maar dan twijfel ik en ik wil niet alles in neutraal kopen. Groetjes Nazli
Ik mag morgen ook eindelijk voor de 20 weken echo... als ze het kunnen zien, dan willen wij het wel graag weten!
ik wil wel weten wat het word,des te eerder kan ik een goede garderobe voor de baby aanschaffen en haar of zijn kamertje leuk maken,in de stijl die bij het geslacht past
Ik ben nu al aan t aftellen, nog maar 1 week en 2 dagen, dan hebben we de pretecho, en weten we EINDELYK wat het wordt (hoop ik ) Dus ja, wy willen het wel weten hihi
Wij wilden/willen het niet weten, willen dat het een surprise is bij de geboorte. Lijkt ons leuk namelijk om het dan te horen. Qua shoppen, kamer en namen..tsja we hebben een jongens en een meisjesnamen top 3, dus dr zit altijd een bij die we mooi vinden. Qua shoppen, we hebben al hele leuke leertejs, ben toch niet zo van t blauw en roze en heb nu best wel kleertjes die voor beide kunnen. Leuke vrolijke kleuren en ook redelijk stoer..enneh als we weten wat het is dan kunnen we snel genoeg nog wat leuke andere kleertjes kopen, niet vergeten met wat je allemaal gaat krijgen als het er is. Kamer hebben we ook al klaar bijna, ledikant nog, en das een mooie kamer,en met accenten kun je t nog weer meer meisjesachtig of jongensachtig maken. Dus nee dat zijn voor ons geen redenen om het te willen weten.