wat heb ik allemaal nodig en voor baby?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maryam27, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    hey dames,

Wie kan me helpen, met een lijst, wat ik allemaal nodig heb voor die kleine en voor mezelf?
    en dan heb ik het van rompertjes tot flesjes, tot bh's.
    Ik ben zo bang, dat ik iets vergeet....pffffff...

2. mamaliscious

21 jun 2012
    38
    0
    0
    werken, studeren en genieten van het nieuwe bewone
    Best
    Hoi Maryam27
    er staan uitzetlijsten op internet.
    Gewoon een paar naast elkaar leggen (zoek via google uitzetlijst zwanger oid) Bijvoorbeeld:
    Babyuitzetlijst | WIJ.nl | Jouw zwangerschap, baby

Eigenlijk heel handig, want dan hoef je het niet allemaal zelf te verzinnen ;)

3. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik herken precies wat je bedoeld..
    Ik ben inmiddels 4 weken geleden bevallen maar was ook altijd bang wat te vergeten..
    Op babydump.nl staat een makkelijke uitzetlijst waarvan ik grotendeels ben uitgegaan.. succes

4. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    thanks dames!

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik zal deze keer Floradix kopen voor mijzelf voor na de bevalling om goed aan te sterken.
    En voor de kleine wat meer flesjes alcohol en gaasjes, omdat het ozo handig is.
    Ook haal ik vast Haver zemelen in huis voor het huidje van de baby en een strakke buikband voor mezelf voor na de bevalling.

Allemaal dingen die niet op de standaart lijsten staan, maarja waarschijnlijk zijn ze ook erg persoons gebonden. ;)

6. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    hoeveel alcohol heb je nodig dan.wij hebben altijd veelste veel aan 1 flesje.en gaasjes ook altijd genoeg,mijn kinderen gaan niet zovaak in bad is kei slecht voor de huid worden wel gewoon iedere dag gewassen.zo'n buik band is wel een idee idd.

Deel Deze Pagina