hallo dames ik had al eens eerder gereageerd ben wel mee blijven lezen en zie mijn banner hihi spannend
dank je ja hoe voel ik me op dit moment nog heel onzeker of het goed zal gaan ben verder moe en heb geen kracht in de armen hoe is met met jullie?
@ moppie: Ja ik kan me voorstellen dat je erg onzeker ben! Mag ik vragen bij hoeveel weken het de vorige keer misging? Ik ben ook heeel erg moe, en bij vlagen erg beroerd en misselijk. En natuurlijk ook nog wat onzeker. Heb je al een afspraak voor een 1e echo?
vorige keer 4 weken en 5 dagen dus was het vandaag misgegaan ik heb vanmorgen een cb gedaan er stond nu 2-3 bij vorige keer niet vanmorgen bij de ha geweest wo een bevestiging hebben hij was ook heel blij voor ons 4-03 moeten we naar het zhuis voor de 1e echo heb je verder ook last van je fibrio?
Moppie: Gefeliciteerd!! Leuk zeg, nu hopen dat het wel goed blijft gaan. Volgende week echo, spannend! Peace: Beetje laat antwoord maar ik ben ook lid van FES, jij ook? Ik schreef daar in het begin best veel op het forum maar nu al heeeeel lang niet meer. Ik ben ook weleens bij een bijeenkomst geweest maar vind de sfeer altijd heel negatief beladen.. alsof je bijna geen leven meer hebt als je FM hebt. Ik ben altijd heel positief ingesteld en zie liever de dingen die je nog wel kan. Tuurlijk ook niet altijd hoor haha, maar zo maak je het jezelf wat makkelijker vind ik. Jij bijna de grens van 12 weken! Hebben jullie het al verteld tegen de opa's en oma's, fam en vrienden? All: Hier even een flinke terug val gehad met de FM. Vorige week enorme pijnen in mijn schouders, nek, armen en handen Was ook wel weer de eerste week werken voor mij maar jee, wat viel dat even tegen zeg wat dat betreft. Gelukkig nu goed kunnen rusten en is het weer wat weg getrokken maar was even vergeten hoeveel pijn het ook alweer kan doen en wat voor beperkingen je dan toch weer hebt helaas. Gelukkig kan ik op allerlei manieren met mijn zoon spelen dus die merkt het niet zo. Hebben jullie daar trouwens al over nagedacht? Onze kindjes zullen toch sneller dingen zelfstandig moeten kunnen doen. Mijn kleine man is bijvoorbeeld bijna 6 kilo maar merk nu al dat het toch wel heel zwaar is.
Hallo ten eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ook ik heb fibromyalgie helaas en heb er erge last van sinds ik zwanger ben. Kan soms bijna niet lopen van de pijn in mijn benen erg vervelend. Ben ook pas 13 weken zwanger maar heb al veel last van mijn bekken. Ik ben wel onderzocht op fibromyalgie voor zover dat kan en heb ook een aanbod voor hulp om er beter mee om te leren gaan gekregen. Dit mag ik alleen pas gaan doen na de bevalling. Info is hier te lezen Heliomare; ondersteuning bij arbeidsintegratie, dagbesteding, onderwijs, revalidatie, sport en wonen | Revalidatie sterkte allemaal en hoop dat jullie zonder teveel pijn van de zwangerschap mogen genieten. Knuffels