Ik ben nu 11 weken zwanger, en dol gelukkig, met 9 weken hebben we onze kleine voor het eerst mogen zien, en volgende week hebben we alweer de 12 weken echo en controle. De eerste weken waren alles behalve makkelijk ( lage bloeddruk, bijna opgenomen wegens uitdroging door vele overgeven ) sinds vorige week ebt het af en het lijkt alsof mijn buik met de dag groter word. Ik kan er nu echt heel erg van genieten! Maar sinds deze week slaan de hormonen toe met de stemmings wisselingen, snel huilen of opeens heel chagrijnig zijn. Februari 2012 ben ik gestopt met de pil wegens bijwerkingen, sinds september gingen we "klussen" en ronde 3 in december was raak. Soms zit ik op het forum topics te lezen van dames die zwanger proberen te worden. En dan kom je er tegen die geen regelmatige cyclus hebben, die soms al jaren bezig zijn met zwanger worden, en elke keer weer een teleurstelling.. Dan klinkt het zo oneerlijk dat het mij en vele anderen wel al zo snel lukte.. Want ik gun iedereen dit geluk. Sorry ik moest het gewoon even kwijt
Lief dat je dat zegt Wij zijn ook 1.5 jaar bezig geweest, door een onregelmatige cyclus en was niet vast te stellen wanneer ik vruchtbaar was. En nu zijn we eindelijk zwanger van onze 2e ^_^ Ik heb gelukkig het ergste gehad met huilen, haha. Ik huilde overal om, had ook een topic aangemaakt erover, en ik was niet de enige gelukkig!! Haha!! Zelfde het einde van een tv serie hield ik het niet droog