Waarschijnlijk kan het gewoon. Hier met 33 weken nog in een franse hittegolf gezeten. 38 graden in de schaduw. Met vetpens en al een dikke dag in de auto. Op een brak campingbed in een bloedhete tent gelegen. Eigenlijk ging dat gewoon prima. Ik voelde me ook prima. Zat niet te wachten op superveel activiteit maar bed gewoon nog stadjes af wezen struinen en ik kon ook nog gewoon mn dochter tillen of op mn schouders nemen als dat nodig was. De vraag is echter of je ook zo in je zwangerschap staat straks.
Je hebt helemaal gelijk. Ik denk ook dat ik daarom niet mee ga. Wil het risico gewoon niet nemen. Bedankt voor je advies!
Ik zou het inderdaad ook niet doen. Zie mijn onderschrift, ik had dan een Spaanse baby gekregen, Haha. En ik had tot aan de bevalling een perfecte zwangerschap.
Ik ben afgelopen zomer ook een weekje weggeweest en was toen net zover als jij dan zult zijn. We bleven wel in Nederland. Vond t goed te doen alleen kon geen einden meer lopen.
Ik zou het ook niet doen. Die hitte is echt niet fijn als je zwanger bent. Hier in nl vond ik het al niks in de zomer met 30+. Aan het eind kon ik amper nog normaal zitten (zat half onderuit om een beetje comfortabel te zitten met mn buik) en je rug,bekken en buik voelen dan ook niet geweldig maar aan. Moet er niet aan denken dan zo lang in de bus te zitten. En wat als er medisch iets is? Als je je kindje minder voelt, je zelf niet lekker bent, of wat dan ook? Je kan niet zomaar even naar een verloskundige daar. Hier ervaring met slechte zwangerschappen en vroeggeboorte. Dan zit je hier toch het fijnste
In Nederland, België of Duitsland had ik het nog wel gedaan; maar Spanje (en dan ook nog per bus) zou ik ook niet doen. Dat terwijl ik verder een hele goede zwangerschap heb gehad (de eerste keer en nu overigens ook). Ik ben de eerste keer lekker door blijven lopen tot 41 weken en heb vrijwel geen klachten gehad. Dus qua termijn kan het in principe wel als je je goed voelt. Alleen qua bureaucratische rompslomp, papieren en niet gauw terug naar Nederland kunnen zouden mij persoonlijk enorm tegen houden. Als je nou naar de Ardennen ofzo zou gaan of in Duitsland over de grens, kun je bij de eerste paar weeën al in de auto stappen en ben je VAAK al thuis voordat het echt te heftig wordt. Maar dan moet je wel een verdraaid goede kristallen bol hebben
Wat Amber zegt. Ik ben morgen 37 weken en mijn zwangerschap gaat tot nu toe prima maar op het eind ben je toch al gauw hartstikke moe. Of je houdt vocht vast. Of..of...of...ik zou het er zelf niet op gokken.