Excuses voor de ietwat vage titel Mijn meisje is ingedaald (twee weken geleden bibi, maar volgens mij ligt ze nu nog lager) en ze drukt soms zo hard met haar hoofdje naar beneden, op de uitgang zeg maar, dat het net voelt alsof ze er ieder moment uit kan komen Soms komt er wat wit slijm/afscheiding mee. Wat ik mij nou afvraag... Doet dit gewriemel van de kleine nou ook iets? Het laten verstrijken van je baarmoedermond of iets dergelijks? Ik herinner me dit niet van mijn eerste zwangerschap
Ik had dat bij de laatste ook heel erg.. maar dit duurde nog weken.. Pfff heb echt tot het einde doorgelopen, leek soms wel alsof ik met het hoofdje tussen de benen liep Comfortabel is anders ja..
Hier ook dat gewriemel beneden. Prettig is anders maar denk dat het weinig doet. Meneer ligt ook al volledig ingedaald.
Ah fijn, herkenning! Ik heb het idee dat ik (vooral 's avonds) op een handdoek met vuilniszak moet gaan zitten, omdat de vliezen ieder moment kunnen breken door dat gewoel haha. Dat zal wel niet, maar raar voelt het wel!