Bij mij hebben nu al 2 dames gependeld dat ik in maart 2009 zwanger zou raken van een meisje. Ik vind dit allemaal best interessant. Wel toevallig dat ze beide hetzelfde pendelen of is dit geen toeval? Ik vraag me dus af bij welke zwangere dames de pendel inderdaad klopte
Ik ben gependeld dat ik in november zwanger zou zijn van een meisje..door 2 meiden gependeld en allebei zeiden ze dit. Dat ik zwanger ben ik nov klopte..maar van een meisje..weet ik niet..grootte kans..want ben zwanger van TWEELING
Lijkt me best interessant dat iemand voor me pendelt maar heb hier op t forum er wel tekst en uitleg over gelezen, maar snap nog steeds niet goed hoe je nu iemand kunt benaderen die voor ons pendelt.. ( ben vooral nieuwsgierig of t klopt met mijn eigen gevoel)
Bij mij was er 1x gependeld voor oktober en 6x voor november en op 30 oktober deed ik zelf een test en die was positief en op 31 oktober heeft de dokter mijn zwangerschap bevestigt. Nou hoe toevallig zeg.
Er is bij zwanger worden een heel topic over naald aan een touwtje (oftewel: pendelen). Dat is het enige topic wat er over is en blijft. Deze doe ik dicht. Elmo Deze: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=110671