zwanger en geel slijm met wat licht bloed

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jorinda40, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    ik ben zes weken zwanger heb vanmorgen geel slijm wat ik al dagen heb dacht hoort bij de zwangerschap.maar heb nu ook inwendig wat bloed en licht heel licht bloed door het slijm. had het van morgen heel erg koud en heb diaree. weet niet wat er aan de hand is ook bij huisarts geweest voor een echo verwijs brief maar die deed er niets aan als het miskraam wordt afwachten zei hij kunnen ze toch niets aan doen. ben nu heel ongerust. pieker me rot. heb in augustus 2006 eerste miskraam gehad. maar met 9 weken. en ik wist het van te voren want de echo was niet goed. bloeding zet niet door en ik heb ook geen buikpijn of zo.
    wie heeft advies.

2. natalie

natalie Lid

6 apr 2007
    82
    0
    0
    Het kan bloed van de innesteling zijn, helemaal als het roze is. Het kan onschuldig, maar het kan ook duiden op een miskraam. Bloedverlies is gewoon ontzettend vervelend en maakt je heel onzeker.

Balen dat je geen verwijzing krijgt voor een echo. Kun je niet gewoon proberen te bellen naar het ziekenhuis voor een afspraak? Of via een verloskundige? Als je eerder een miskraam hebt gehad, heb je recht op een vroege echo. Gewoon vertellen hoe onzeker je bent, kan vaak enorm helpen.

Sterkte en ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is!

3. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb dit nu in het totaal 3x gehad, 1e keer bij 7 weken, toen wel een echo gekregen omdat het bij de vorige zwangerschap ook bij 7 weken misliep (zenuwen!), toen bleek alles goed te zijn. Er zat een kleine bloeduitstorting bij rand baarmoeder (vaatje geknapt), kon dus nog wel vaker wat bloed verliezen. Duurt enkele weken voordat het weg is. Nu laatste 1,5 week nergens meer last van. Als je het alleen maar een klein beetje was en je hebt geen buikpijn.. volgens mij hoef je je dan geen zorgen te maken. Maar ik ben geen arts, dus ik ga uit van mijn gevoel! Wil alleen even boevenstaande ervaring met je delen..

4. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    ik heb geen buikpijn alleen heel zenuwachtig en veel diaree is al weer iets afgenomen ook heb ik gelig slijmverlies met stipje bijna geen bloed. heb vanmiddag afspraak gekregen bij gyn in ziekenhuis maar de afspraken vrouw heeft pas voor 11 mei een afspraak vind ik wel erg lang misschien moet ik toch maar even terug bellen morgen.of het iets eerder zou kunnen zouden ze dat dan doen. ben heel erg in de war en zenuwachtig bedankt voor jullie reactie en ik hoop echt dat het goed komt dit keer.

5. natalie

natalie Lid

6 apr 2007
    82
    0
    0
    Gewoon nog een keer bellen morgen. 11 mei is inderdaad veel te ver weg. En probeer een beetje vertrouwen te houden. Geen buikpijn is een goed teken!

6. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    natalie heb je zelf al wel een echo gehad. of nog aan het wachten ja vind het ook veel te ver weg. en ga maar even afleiding zoeken. bedankt voor je steun

7. natalie

natalie Lid

6 apr 2007
    82
    0
    0
    Om eerlijk te zijn: ik heb al drie echo's gehad. Maar dat heeft te maken met mijn voorgeschiedenis: drie miskramen, een schildklierziekte waarvoor ik sowieso bij de gynaecoloog zit voor m'n zwangerschap en ook nog een kindje met het Downsyndroom.

Dat vond ik allemaal genoeg reden om direct na m'n zwangerschapstest een afspraak te maken met m'n gyn voor een eerste echo. Toen was er nog hartactie en kreeg ik een week later weer een echo. Vorige week mocht ik nog een keer een echo en nu moet ik een maand wachten, wat ik al heel lang vind.

Maar zonder die echo's zou ik de eerste weken echt niet doorkomen van de onzekerheid. Dus ik begrijp je angst heel goed...

8. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    ja wat een voorgeschiedenis zeg dan is dat van mijn nog niets die ene miskraam. we hebben mijn man en ik besloten toch gewoon het beste ervan te zien en 11 mei gewoon te gaan vorige keer was ik met 6 weken en konden ze niets zien na twee weken ben ik toen nog eens gegaan en zagen ze een hartactie maar konden nog niet echt termijn bepalen. na weer twee weken was er niets meer. en heb ik na anderhalve week een miskraam gekregen op mijn vakantie. dus als het mis gaat dan is dat toch zo wel of geen echo. mijn man heeft me gerust gesteld en we hebben gepraat. de bloeding en mijn diaree is vandaag weer helemaal goed en ben vanmorgen naar mijn werkhuisje gegaan zou eerst afbellen. even over je schildklier gaat die te snel. ik heb na de bevalling van mijn oudste zoon nu al 20 ook aan mijn schildklier gehad. hij ging te snel mijn zoon was toen 8 maanden. medicijnen gehad en nog een hele waslijst aan kwalen galblaas operatie enz. daarna was de schildklier weer goed maar de huisarts zei mijn dat ie ooit weer fout kon gaan ik dacht daar gister even aan had hartkloppingen diaree enz. wat bij een schildklier kan kan dat ook kwaad voor de vrucht denk je. ik heb nu geen klachten meer alleen snel buiten adem maar dat heb ik al weken . ja ik heb al drie gezonde zoons van andere man en nooit geen miskramen en zo gehad. alleen vorig jaar van mijn nieuwe man. ook die heb twee kinderen. dus we kijken nu gewoon aan en probeer dus te wachten tot 11 mei gaat het verkeerd dan moet het zo zijn maar ik schrok gister dus wel erg hard en ik ben er wel vaak mee bezig. heb ook mijn zwangerschapskwaaltjes nu niet zo erg meer de misselijkheid enz. maar goed wens je veel succes met je zwangerschap en dat alles maar ok mag gaan en een maand wachten hoop voor ons dat ie snel voorbij mag zijn .p.s ik was verder nooit bij een gyn. dit was voor mijn nieuw en ik kom uit zuid holland met de andere drie en woon nu in leeuwarden dus alles een beetje anders.

9. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    net bij de wc half drie weer inwendig wat helderbloed verlies en weer buikkrap en diaree. nu weer weg getrokken maar kreeg het eerst weer koud heb toch het ziekenhuis gebeld of ik niet eerder kon kreeg ik een verhaal dat ze dat gedaanhadden omdat met zes weken toch nog niets te zien was ik snap het niet vorige keer konden ze wel iets zien en bij de meeste zien ze toch al hart acties . raar verhaal maar ik zei dan ben ik al in de tiende week. toen ging ze rekenen en ben ik verzet naar jaja wel helemaal 3 mei nou dat is nog wel twee weken zenuwachtig zijn enz. vanmorgen ging ie goed maar nu dus weer niet.

10. natalie

natalie Lid

6 apr 2007
    82
    0
    0
    Vervelend dat je weer een bloeding hebt gehad, net nu jullie er weer een beetje vertrouwen in hadden. Ik hoop dat het allemaal meevalt en je zwangerschap doorzet. Je kunt helaas weinig anders doen dan afwachten.

Dat er met zes weken niets te zien is op een echo, is gewoon een smoesje. Met zes weken moet er een hartje kloppen als het goed is. Nu zit je dus nog twee weken in onzekerheid.

Wat mijn schildklier betreft: hij werkte inderdaad te snel, ik had de ziekte van Graves. Ik ben daarvoor behandeld met radioactief jodium en daardoor werkt ie nu te langzaam. Ik gebruik nu medicijnen.

Je schildklier speelt zeker een rol bij je zwangerschap. Het is heel belangrijk dat je schildklierwaardes goed zijn. Waarschijnlijk zijn mijn miskramen veroorzaakt door een niet goed werkende schildklier.

Ik denk dat het verstandig is om je nog eens te laten prikken op je schildklierwaardes. Je hebt al vaker een te snel werkende schildklier gehad en de klachten die je noemt, kunnen daar wel bij passen.

Deel Deze Pagina