Hallo, Heeft iemand een leuk idee i.p.v. beschuit met muisjes? Ik zou graag wat anders willen. Ben al gaan zoeken op internet maar kon niet echt iets leuks tegen.. Dacht misschien heeft hier iemand een goed idee. Groetjes
Cake met slagroom en dan de muisjes, dat gaan wij doen. En als het een meisje is kan je ook heel makkelijk roze koeken doen. Je dan ook kleine cakjes nemen en daar iets van fondant of chocolade op doen en dan dopen in de muisjes.
* Soesjes gedoopt in witte chocolade en muisjes * lange vingers gedoopt in witte chocolade en muisjes * mini-cakejes met witte chocolade en muisjes (wij willen nu deze gaan doen, en dan een zelfgemaakt vlaggetje erin prikken met de naam en geboortedatum erop, of alleen de naam)
leuk idee zeg van die minicakejes! Wat voor minicakejes ga je dan maken ; zou je die nou ook evt van tevoren kunnen maken en invriezen?
muffins met slagroom en gekleurde versiering van dr. Oetker. De muffins kan je van te voren maken en in de vriezer doen. Ze zijn dan nog goed te eten.
heeft een van jullie ook een tip zodat de muffins mooi worden zoals bij de bakker die hebben altijd zon mooie :bolletje" boven het papiertje uitsteken...als ik die dingen maak zitten ze altijd netjes in t papiertje.... (ook al doe ik meer beslag dan wordt t een "uigelubberde" muffin, dat heb ik nl ook al geprobeerd)
als je cake of muffins maak moet je de oven NIET VOORVERWARMEN, ook al staat dit op de verpakking. Als je dit wel doet dan gaat het deeg al bakken i.p.v. rijzen. Je moet ze dan iets langer bakken. En met een satéprikker kijken of ze gaar zijn. Om uitgelubberde muffins te voorkomen kan je ze in een muffin vorm bakken. Je zet je papieren bakvormpjes dan in de muffinbakvorm.
chocolade koekjes zoals die van ah zaansehuisjes die even kort in de oven zodat de chocolade een beetje smelt en dan muisjes erop strooien...af koelen en klaar....ideaal voor als er kids komen of op school, kvd en dergelijke....
Bij de Jamin verkopen ze een soort van chocolade bonbons met muisjes. Had ik gekocht om mijn vriendinnen te vertellen dat ik zwanger was! Straks gaan we er een stuk of 100 bestellen voor de kraamvisite.
die van jamin lijkt me wel lekker makkelijk. ik heb dit weekend lange vingers met witte chocola en gekleurd suiker gemaakt. aan de ene kant roze suiker en aan de andere kant blauwe suiker. heb het eerst met muisjes geprobeerd maar bleef niet zitten bij mij.
voor mijn collegas doe ik donuts met blauwe glaze en de babys naam erop en voor thuisss uuhhmmmm..weet ik nog niet geen beschuit met muisjes iig.
Mini tompoucen? Glazuuur kun je heel makkelijk zelf maken en kleuren of bijvoorbeeld bestellen bij je plaatselijke bakker Roze tompoucen kun je natuurlijk kant en klaar kopen Als lange vingers met chocolade niet werkt, kun je ook boter nemen, werkt ook goed (ik weet nog dat toen mijn jongste zusje geboren werd ik dit samen met mn vader mocht maken en mocht trakteren op school! )
Mix me suf hihi dat ist niet denk ik...ik bedoel ook echt zon bolletje die breder is dan het vormpje; dus geen bolle bovenkant ofzo want dat lukt wel.... heb t idee alsof ze er iets speciaals aan toevoegen ofzo aan t beslag