Na bijna anderhalf jaar zijn wij na 2 miskramen weer zwanger! Wij zijn tussen onze IUI behandeling door spontaan zwanger geraakt (in deze cyclus was her lab wegens vakantie gesloten). Uiteraard zijn wij super blij met deze zwangerschap, toch merk ik dat erg gereserveerd ben. Ik ben ontzettend bang dat het weer mis gaat. Ook heb ik de ene keer super veel last van mijn borsten en dan weer een halve dag niets/minder, wat mij erg onzeker maakt. Zijn er meer dames die dit ervaren/ervaart hebben?
Hier nog een! In mei bij de echo geconstateerd dat het vruchtje bij 8,5 week gestopt was. Nu weer zwanger maar gewoon gevoel hebben dat het weer mis is want vrij weinig symptomen, en die zijn soms heel de dag nergens te bekennen. Al had ik bij me eerste zwangerschap ook bijna nergens last van maar je gaat het nu toch met de verkeerd afgelopen zwangerschap vergelijken.
Hey L4atje! Wauw wat een prachtig wonder! Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent. Dat ben ik namelijk ook! Stelde de echo je niet een beetje gerust? Ik probeer steeds mezelf voor te houden dat het gewoon raak is en blijft. Al blijft het voor mijn gevoel nog onwerkelijk! Ik heb het ook zo met mijn symptomen. Eigenlijk moest ik kotsberoerd zijn voor mijn rust. Haha!! Gekke wezens wij vrouwen hè?
hoi, heb in mei een vroege MK gehad en ben nu erg onzeker. nu weer zwanger en blij maar het gevoel dat het straks weer mis gaat blijft... vorige keer bij de MK was het eerste wat stopte de pijn in mijn borsten, laatst heb ik op mijn werk nadat ik al de hele dag mijn borsten niet voelde, gewoon op de wc in mijn borsten geknepen! ik werd gek! zo stom maar ik moest gewoon zeker weten dat het nog pijn deed. heb donderdag mijn eerste echo dus hoop daar zekerheid uit te halen en dat ik eindelijk kan gaan genieten. sterkte en laten we hopen op goede zwangerschappen.