Hoera wat zijn we blij...5 augustus 3 positiefe testen en dat met zwangerschap van 3 weken en 2 dagen!! Maar ook erg bang dat het na 3 miskramen in 5 maanden weer mis zal gaan... Deze voelt al heel anders aan dan de andere 3... Heb volgens mij ook heel duidelijk de innesteling gevoeld....dat had ik nog nooit zo gevoeld! Oh we hopen zo dat het blijft plakken!!!
De derde test van 5 augustus staat er niet bij. Deze 2 zijn met ochtend urine gedaan. En met middag urine heb ik een goedkope test van de action gebruikt en die was ook positief!! Nu maar hopen dat we op de echo van 7 weken goed nieuws te zien krijgen. Zo ver zijn we nog nooit gekomen!
Beste Hennie, Van harte gefeliciteerd mer je zwangerschap! Onze verhalen zijn bijna hetzelfde. Ik heb vorig jaar in 7 maanden tijd 2 x een MA (6 weken en 7 weken) en 1 x een MK (5 weken) gehad. Maar wat denk je, bij mij was de 4e zwangerschap een perfecte zwangerschap! Alles ging goed, ik had nergens last van, was top fit, had een prima bevalling. En nu al 11 weken moeder van het knapste jongetje op aarde. Dit wens ik jou met heel m'n hart toe! Ik zal voor je duimen!!
Gefeliciteerd! Ik heb ook 3 miskramen gehad en nu voor de 4 de keer zwanger. Ik hoop ook zo dat het goed gaat nu! Woensdag eerste echo en ik ben heel bang! Maar het voelt wel goed allemaal. Succes!
Gefeliciteerd Hoop voor jou Dat dit x goed gaat Ben eigenlijk ook bang dat ik voor 3 de x miskraam krijg over 2 weken ego Ben benieuwd of ik het red
Heel spannend zeg maar zowizo gefeliciteerd! Ik heb ook meerdere malen op het forum dat dames na meerdere miskramen toch een voldragen baby krijgen. Wens dat ook voor jou. En dat je een mooie zwangerschap mag hebben. Gr Bo
Ik duim ook voor je! Ook wij drie vroege miskramen en nu voor de 4e keer zwanger. En ons ventje doet het fantastisch
Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger na 3 miskramen, ik vind het ook heel erg eng allemaal. Maar ik voel me goed en ben positief. Deze keer gaat het gewoon lukken
Gefeliciteerd! Probeer zoveel mogelijk blij te zijn! Doe ik ook! Onze verhalen lijken veel op elkaar. Ik heb in 3 maanden tijd, 3 miskramen gehad. Heb een pauze van een half jaar ingezet, omdat ik ook mentaal echt moest bijkomen van de miskramen. Nu ben ik 4 weken zwanger van mijn 4e en ik hoop ook vurig dat deze bij mij blijft. Dit zou dan mijn eerste kindje worden. Ik mag gelukkig over anderhalve week al langs komen voor de eerste echo en daarna wekelijks terugkomen. Hou je ons op de hoogte? Heel veel liefs!