Ik weet niet goed. Ik heb vaak 2 tussentijdse voor de 'finale'. Maar tegenwoordig ben ik na 1 tussentijdse wel klaar. Libido is wel aanwezig, maar met maagzuur in de avond en een wekker om 5.30 gebeurt er maar weinig.
Misschien kan je het eens aan je vk of gyn vragen? Misschien weten zij meer of hebben ze tips. Maar als je zegt dat het je zelf ook niet lukt, dan zal het lastig worden denk ik. Hopelijk komt straks alle gevoel weer terug! Ikzelf durf het niet zo goed, tijdens Norah's zs hebben we wel gevreeën maar meer onder de douche en andere dingen. Echt het, zeg maar niet meer zo veel. Mocht op een gegeven moment ook niet meer. Denk ook dat ik nu niet zo goed durf omdat ze allebei prematuur waren. Beetje off topic maar wel zelfde onderwerp, ik heb wel veel hele echte dromen snachts, en die gaan heel vaak over sek.s en zo. Echt dingen waar ik normaal niet eens over (wil) nadenken. Ik had dit bij de andere zs ook, hebben jullie dit ook?
Nee, daar lijkt t op... Heb getwijfeld of ik naar de dokter zou gaan.. Maar ja wil nog 2 kindjes... Dus of het zin heeft.. 1tje is nu onderweg. Ik denk dat ze met de knip een zenuw ofzo overgeknipt hebben ofzo? Geen idee of t kan
Dat is inderdaad niet zo een gek idee dat ze mischien iets geraakt hebben. Ik zou denk wel naar de huisarts gaan als het na deze zwangerschap niet weer herstel is. Toch wel fijn als je er echt van kan genieten. ik droom trouwens ook heel levendig maar voornamelijk alleen maar hele nare dingen echt nachtmerries. Heel naar . Bij mij gaat de wekker niet om 5.30 de kleine wekt me al tussen 4 en 5 hihi. Sinds m'n zwangerschap ben ik echt een ochtend mens geworden
Meneer vind het leuk om complete party's in m'n buik te houden en dan vooral voor het slapen gaan en heel vroeg in de ochtend 😁
Misschien heb je dat je onbewust teveel aan de baby denkt dat drukte bij mij vooral de seksdrang weg! Nu meer dat ik gewoon me te bol vind en het me gewoon niet meer fijn voelt. Maar als het gebeurd wil ik wel ... ik heb dan ook altijd zin maar zodra wel willen dan ineens was het weg. Dan bewoog mevrouw weer. Hmmpf
Ik heb er ook last van..vanaf het moment dat ik zwanger ben tot op heden nog steeds niet klaar kunnen komen.. Nou moet ik wel zeggen dat ons seks leven momenteel op een HEEL laag pitje staat ( lees 1x in de 4 a 6 weken ). Ik heb er totaal geen zin in en het is absoluut niet prettig..
O ja jeetje das inderdaad wel weinig hihi. Denk dat ik dan de haren uit me kop pluk hihi. Hier zo gemiddeld 3x per week en dan nog mag het van mij wel meer. Tis alleen zo vervelend dat het niet "af" voelt. Mischien ook wel daarom dat ik alleen maar meer wil :')
Ik heb juist ontzettend veel zin, maar door momenteel heel veel drukte in mn leven, komt t er minder vaak van dan gewenst.... En onze favoriete strandjes worden langzamerhand ook onhandig met die buik.... Ik droom (daardoor?) ook heel vaak exotisch idd... Balen dat t bij jou niet lukt. Orgasme Is hier geen enkel probleem, al merk ik wel dat ik er soms een harde buik aan overhoud, dus wil t een beetje beperken....
ik heb er ook last van, sinds het begin van mn zwangerschap. Maar nou moet ik zeggen dat het normaal rondom mijn periode ook moeilijker gaat dan normaal, dus ik denk dat het gewoon iets is wat mijn lichaam dus zelf veroorzaakt; dat het wat gevoellozer wordt daar beneden om misschien ook andere gevoelens als pijn of ongemakken te verminderen? Dat is mijn eigen verzonnen theorie erover haha misschien heb jij hetzelfde? ik ga er vanuit dat het na de bevalling wel weer goed zal komen.