hey meiden, ff een vraagje ik ga met de pasen naar centerparcs nu ben ik zwnager en zij mijn schoonmoeder dat ik dan niet in de glijbanen mag daar met me neefjes herkent iemand dit? groetjes ps: ik ben als we gaan ruim 3 maanden! om verwarring te voorkomen met hoever ik nu ben ze zegt dat het los kan schieten :S
Tuurlijk mag dat wel! Je bent nog maar pas zwanger, je kindje is een rijstkorrel groot! Zelfs skieen mag je doen.
Kan prima! Met een beetje pech had je niet eens geweten dat je zwanger bent. Je kleintje zit nog veilig achter je schaambot en is nog erg ienieminie.
ik zou alleen niet van de wildwaterbaan gaan omdat het daar vaak druk is en je zo een arm of been van een ander in je buik kan krijgen en dat zou ik zelf toch wel eng vinden maar de gewone glijbanen moeten kunnen
ik zou het lekker even aan de vlos vragen. Als je ruim 3 maanden bent tegen die tijd, ben je daar neem ik aan al op intake geweest. Ik was 10/11 weken toen ik naar disneyland ging en mocht ook gewoon in de achtbanen enzo. Ook al staat er dat het niet mag, maar je kindje zit dan nog heel laag. Maar voor de zekerheid zou ik dus even overleggen met de vlos.
los schieten? Haha. Het kan nooit losschieten. Het is hoogstens niet echt goed als je er van alles hard tegen je buik aankrijgt, maar losschieten gebeurt echt niet hoor
ik heb idd me bericht aan gepast hahah aangezien de reacties ik ga het aan de verloskunidge vragen maar ieder geval bedankt voor de opmerkingen ! onzekere doos ben ik he hahahaah
Ik zou het risico niet lopen, je kunt rare klappen maken in zo'n baan. Ik ben badjuf geweest in het Tikibad en er kwamen dikwijls toch mensen bewusteloos uit zo'n baan, omdat iemand heeft lopen stunten, waardoor een onschuldig persoon er bovenop klapt. Jezelf kunt wel voorzichtig zijn, maar zijn de mensen om je heen dat ook. Je kunt er ook gewoon zwemmen met je neefjes.
Ja precies, ga lekker mee en laat zo'n domme glijbaan voor wat hij is Beloof je neefjes maar dat je goed naar ze zult kijken
hahaha dat is een goede! dat ik goed op ze zal letten ga ik gebruiken in dat weekendje weg hahah thanx
Vinden ze vaak geweldig: "Moet je wel goed kijken he, hoe ik van de glijbaan ga". Veel plezier alvast!
Inderdaad. Ik ben ook badjuf geweest bij het Tikibad en ik kijk er dus nu ook wel anders tegenaan. Ik zou het risico niet nemen, geloof ik.
Ik zelf zou het risico ook niet nemen, ook niet met 3 maanden. De kans is klein dat er wat gebeurt maar stel je voor... Andere mensen houden geen rekening met je, en je ziet dan niet echt dat je zwanger bent. en als je het wel kan zien houden ze er nog geen rekening mee (spreek uit ervaring ) dus doe voorzichtig!
ik was 2 maanden toen ik ging en dat ging prima maar ben nu ruim 3 enhalve maand en zou het nu denk ik niet doen, zeker de wildwater baan niet. en wil je toch van de glijbaan, laat dan iemand achter je, ruim de tijd nemen voor ze achter je aan komen.
Ik weet niet hoe jij van die glijbaan af wilt? Maar als je gewoon lekker op je batterij gaat zitten zou ik er gewoon af gaan hoor....Op kop zou ik dit keer niet doen...
Ik ben met 11 weken naar Center Parcs geweest. De wildwaterbaan heb ik niet gedaan, maar de glijbaan wel, alleen zittend (dan ga je niet zo snel hoor....) Veel plezier in Center Parcs!