pijn in buik.erg ongerust!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marianne1984, 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    hallo,

vandaag liepen we een stukje in de stad en op een gegeven moment kon ik gewoon bijna niet meer lopen van de pijn.
    Ik had zo'n pijn in mijn bovenbuik,oooooo........wat deed dat zeer.
    En het kindje drukte ook nog op mijn blaas, waardoor ik al moeilijker kon lopen omdat ik het gevoel had dat ik enorm nodig moest plassen.

Komt die buikpijn jullie ook bekent voor?
    Ik ben gister nog op controle geweest en toen was het allemaal wel goed.
    Oke ik heb een te hoge bloeddruk, maar daarom moet ik nu elke week komen.

Wie kan mij helpen?

2. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Hoi Marianne,

Als ik zie hoever je nu bent: zou het geen indalingswee kunnen zijn geweest? Dat zijn scherpe pijnen die vaak een harde buik veroorzaken en waardoor ik in elk geval niet kon lopen.
    Maar ik zou in elk geval even bellen met je verloskundige! Misschien dat je vanmiddag nog even langs mag komen, anders zit je toch de hele avond met zorgen...

3. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    maar kan die pijn dan boven in de buik zijn?
    het hoofdje ligt wel al met zijn hoofdje naar beneden en ligt er al wel klaar voor om in te dalen zeg maar.

De gyneacoloog zei, omdat ik met mijn bloeddruk zit van:
    het kan maar zo zijn dat je 1 van de volgende keren hier moet blijven en dat je opgenomen word, elke keer dat je nu weer naar huis mag is mooi meegenomen.
    Heb geen eiwit in urine en baby'tje doet het erg goed.
    alleen mijn bloeddruk.

4. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Bij iedereen voelt het wat anders, maar bij mij voelde het als scherpe pijn onderin en een pijnlijke harde buik bovenin.

Met je bloeddruk moet je een beetje voorzichtig zijn, als het te hoog wordt dan heb je kans op zwangerschapsvergiftiging.
    Je kan het zelf proberen laag te houden door voldoende rust te nemen en niet teveel zorgen te maken. Dat laatste ben je nu wel aan het doen.

Daarom zou ik zeker even bellen nu het nog net kan en wie weet kan je gyn je geruststellen.
    Liever een keer teveel bellen dan een keer te weinig!

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb tijdens de indalingsween veel pijn gehad maar dat was mijn gehele buik.
    Ik zou me maar heel mak houden ivm je bloedruk lijkt me geen pretje nog 8 weken ziekenhuis.

Heel veel succes

Deel Deze Pagina