Hallo allemaal, Zoals sommige hier weten heb ik 8 februari een miskraam gehad met 7 weken. 5 weken later had ik 2 keer een licht positieve test. Maar zelfs de huisarts twijfelde of het nog van de mk was. Contact gehad met de verloskundige, die vond dat het een zwangerschap was en afgelopen dinsdag een eerste echo gehad. (8 weken na de mk). Ze wilde hem eerder doen om te kijken of alles nu wel goed was. Nou, Alles is in orde tot nu toe!!!! Wij zijn echt zo superblij!!! Wat kun je onzeker worden van een mk zeg. Helemaal precies was het niet te zien, ik zat op ongeveer 6wk3d, en zelf het hartje klopte al. Wij kunnen het nu pas langzaam geloven. Had alleen een vochtblaasje van 3 cm op mijn eierstok, maar dit komt doordat mijn lichaam nog wat van slag was door de mk. Komt vaak voor schijnt, alleen nooit eerder van gehoord. Krijg nu wel over 3 weken weer een echo om te kijken of die niet verder gegroeid is. Heb maandag mijn intake bij de vk, zal dan eens precies vragen wat het is.
Gefeliciteerd!!! Nu hopen dat dit kindje lekker blijft zitten bij mama!! Geniet van je zwangerschap!!
wat fijn gefeliciteerd! Geweldig dat je hartje al hebt zien kloppen, dat moet een geweldige ervaring zijn!