bruinverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Isabellek, 4 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabellek

Isabellek Lid

2 jan 2009
    13
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hallo

Ik heb sinds 3 dagen last van bruinverlies. Niet overdreven, maar toch een inlegkruisje.. De ene keer als ik naar het toilet ga heb ik wel een veeg bruin, de andere keer niks. Ik heb wel geen last van buikkrampen en voel me nog altijd zwanger. Ik ben nu pas 5 weken zwanger. Zou dit een voorbode zijn van een miskraam??
    Ik heb 4 maanden geleden ook een spontane miskraam gehad en dat was ook begonnen met bruinverlies, maar niet gelijk nu. Toen had ik de tweede dag al die miskraam..
    Ik voel mij er echt ellendig door, want heb echt veel schrik voor opnieuw een miskraam te krijgen.

Alvast bedankt voor je antwoord
    Groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

natuurlijk schrik je! Maar toch komt het vaak voor in de jonge zwangerschap. Dit word veroorzaakt doordat je je baarmoedermond door de goede doorbloeding een stuk kwetsbaarder is en er daardoor snellen een haarvatje kan knappen. Dit kan getriggerd worden door ontlasting hebben(vaak als het wat harder is), gemeenschap of sporten of zwaar tillen.
    Het hoeft geen voorbode te zijn op een miskraam, dus houd moed!!

Imke

Deel Deze Pagina