Zou ook zo graag een groot (4 kinderen) gezin willen! Mijn vriend wil graag 2 kinderen en dat zal financieel en qua slaapkamers ook het beste uitkomen . Laten we eerst de eerste maar eens afwachten (8 april 2013). Toch vind ik het knap om financieel rond te komen met een groot gezin. Zelf heb ik geen grote eisen en hoef ik ook niet 3x per jaar op vakantie maar toch denk ik dat wij met een groot gezin financieel niet makkelijk rond komen.
Misschien leuk voor jullie om te volgen: Het programma "een huis vol" begint maandag weer op Ned. 1 om 19.30 Ze volgen 2 gezinnen met ieder 13 kids, erg leuk programma!
Dank je! Zie dat je nog maar eventjes moet. Geniet er nog even lekker van, voor je het weet heb je de kleine in je armen! Gaat alles nog goed? Zie dat je misschien ingeleid word?
Ik hoef niet zozeer een groot gezin, maar zou er toch graag 3 of 4 willen. Mijn man vindt 2 kinderen wel zat. Maar zegt wel dat we eerst deze kleine maar af moeten wachten (goed, heeft hij ook wel weer gelijk in). Ach, we zien het wel.
Mijn man zou het heel graag willen....alleen lukt het bij ons niet zo ged hahaha...maar goed nu twee keer spontaan achter elkaar zwanger geraakt zonder mmm...dus mijn man zegt dus doodleuk...dame als je opeens vruchtbaar bent en deze tweede wonder mag wel blijven plakken en je bent bevallen...hoppa gaan we voor nummer drie en zo verder uhh lieffie..heb een eigen bedrijf remember....en dat zegt hij doodleuk, ja maar ik ben er ook nog...zie het wel zitten om onze grote tafel gevuld te hebben met kinderstoelen ...hij offert zijn werk dan op en wilt dan graag thuis papa worden hahaha.. wat een scheet is het toch... ik baar wel
hahaha wat schrijf je dat hilarisch maar je boft wel hoor met zo'n mannetje! er zijn denk ik genoeg mannen die dat niet willen een hele kinderschaar
Geweldig!! Ruilen van man hihi....Mijn man vind het mooi bij een ander, maar zelf vind ie 3, heel misschien 4 wel echt genoeg haha....Maar je man heeft wel gelijk. Het is wel heel mooi om een tafel vol met kinderen te hebben elke dag weer!
Wij hebben drie kindjes en de vierde op komst. Tussen al onze kinderen zit anderhalf jaar, ik was dus steeds weer zwanger als de jongste 9 maanden was. De oudste is straks 4,5, als de jongste geboren wordt. 4 vlak op elkaar, dat is erg druk, maar ook gezellig. Wij hebben het bewust zo gedaan. Ik blijf ook thuis om voor de kids te zorgen en manlief werkt. Op 1 salaris is soms even puzzelen, maar het ligt inderdaad eraan hoe je de prioriteiten stelt.
Wat leuk om te lezen! Ik droom van een gezinnetje van 4 kids, maar zoals het er nu naar uit ziet zal het bij 3 blijven (we hopen komend jaar zwanger te worden van nr. 3) Af en toe krijg ik wel een soort van paniekaanvallen, hoe ga ik dit of dat in godsnaam doen met 3 kids! Maar als ik jullie verhalen zo lees..krijg ik weer veel moed en denk, komt goed! Heerlijk die grote gezinnen!
Wat grappig om te lezen dat er meer zijn die groot gezin willen of hebben. Hier nog niet zolang geleden bevallen van derde kindje... en het kriebelt alweer enorm. Zou ook graag een vierde willen. De oudste is 4, de middelste word in feb. 3 jaar en de jongste is 2 maanden.
Ik heb van te voren nooit gedacht dat ik een groot gezin wilde (heb er 5 tussen de 9 en 0) Maar na de 1e vond ik het zo leuk dat nr 2 er binnen 2 jaar was. Nr 3 kwam als een kadootje, 16 mnd na de 2e. Dat was best een tropentijd, dus duurde het toen 4 jaar voordat de 4e kwam. Tja en toen hadden we 3 'groten' en 1 kleine. Dat was toch wel zielig voor de jongste, dus kwam er na bijna 2 jaar nog 1 bij. Hoe is jullie grote gezin gegroeid?
ik heb altijd als kind geroepen dat ik een groot gezin wilde dit omdat ik zelf maar 1 broertje heb en daar vroeger en nu nog geen band mee heb en heb vroeger en nu heel erg het gemis van een broer of zus dat is de reden waarvoor we voor een groot gezin hebben gekozen ze zullen altijd iemand hebben een geen leeg en eenzaam gevoel hebben ben nu al blij als ik zie hoe de kids onderling met elkaar om gaan ze kunnen niet zonder elkaar tuurlijk is er wel eens ruzie onderling maar dat is maar 5 min bij ons is no 5 onderweg maar is wel een nakomelingetje oudste is 13 dan 12 dan 9 en dan 7 vind het heerlijk om te zien hoe bewust ze er nu mee bezig zijn en hoe bewust ze het mee maken
Mijn oudste is 14, dan 11, 9, 6, 4, 2 en een baby otw. Ik wist ook altijd dat ik 7 kinderen wilde, ik was enig kind en vond het vre-se-lijk. Als klein meisje zei ik al dat ik 7 kinderen zou willen, ( geen idee waarom 7? ) en mijn ouders verklaarden mij voor gek haha, maar zie hier, kindje 7 is onderweg.
Ooh wat leuk Mama's met meerder kindjes Ik ben momenteel zelf zwanger van ons 4e kindje erg onverwachts maar zeer welkom! lijkt me leuk om met jullie mee tekletsen Liefs Maria
Wat een leuk topic!!! Ben nu in blijde verwachting van nr 5!! Mijn man werkt en na goed nadenken en financien te hebben bestudeerd, hadden we besloten dat ik thuis zou blijven. Ik wilde dit altijd al heel graag. Ik vind het belangrijk dat mijn kinderen na schooltijd thuis kunnen bijkomen van hun schooldag en lekker kunnen spelen (ook met vriendjes/vriendinnetjes). Het scheelt ons ook een hoop stress (ophalen/wegbrengen opvang en naschoolse). Even een vraagje: hoe doen jullie het met aantal slaapkamers en aantal kinderen op een kamer?
wij hebben 4 slaapkamers en een zolder nu hebben ze allemaal hun eigen kamertje maar nu no 5 onderweg is gaan de 2 jongens samen jongens zijn daar makkelijker in geven er niet zoveel om in mijn ogen meisjes zijn meer gesteld op eigen spulletjes en privacy