Hier ook dagelijks 2x wasmachine en droger aan en daarna meteen ophangen of vouwen. Ook vaatwasser 2x p dg op eco programma. Qua kleding veel h&m, zara aanbieding, c&a en ook andere winkels, sokken en ondergoed zeeman. Qua eten: geen koekjes/cake/taart uit winkel, maar lekker zelf met kids bakken. Chips lust niemand, snoep gaat echt zo lang mee, kids hoeven het niet, soms brengt familielid een grote zak snoep mee, ligt 3 mnd later nog steeds in de kast. Wel heel veel volkorenproducten (rijst/pasta/brood), peulvruchten, div groente en fruit dagelijks, vis&vlees, vruchtensappen, kraanwater, melk, yoghurt. En niet alleen a-merk, maar ook huismerk, afhankelijk van ingredienten en kwaliteit/smaak. Denk dat als je gezond eet het ook een hoop geld scheelt. Boodschappen altijd bij ah en jumbo. Elke dag worden er zeker een hoofdgerecht (3x p wk met vlees, 2x p wk vis, 2x vega) en 2 soorten rauwkostsalades gemaakt. Toetje yoghurt en/of fruit, soms mini ijsjes of stukje pure chocolade.
Ik wens iedereen ook hele fijne dagen toe!! Vandaag tweede kerstdag gaan we naar mijn familie, héél gezellig altijd. Ik kijk uit naar nieuwjaarsdag, dan maken we onze zwangerschap bekend.......ben benieuwd naar alle commentaar.....hahaha
En Intense, hoe reageerden ze op het geweldige nieuws? Zo even bijkomen weer van de feestdagen hoor, alles komt weer lekker in het ritme, school weer begonnen. Leuke dagen gehad? X
Leuk om te lezen! Ik ben in een groot gezin opgegroeid, ik heb 12 broers en zussen. Ik weet niet anders dan dat ik altijd broertjes en zusjes om me heen had. Ben op dit moment in verwachting van de 2e en ik denk dat er maximaal 3 kindjes bij ons komen. Zoals sommigen hier aangeven dat ze alleen zijn opgegroeid en graag veel kinderen willen heb ik precies het tegenovergestelde! Ik moet er niet aan denken om zelf een groot gezin te hebben. Wel heerlijk dat mijn ouders nog steeds dol op kinderen zijn en de kleinkinderen dus altijd meer dan welkom zijn