Hoi allemaal, ik had t de maand december ook, de wisselende stemmingen, toen bleek ik later zwanger te zijn.Helaas is dt een mk geworden en zijn nu weer met vollge moed op naar de volgende ronde. Nu heb ik alweer 2 weken last van flinke vermoeidheid,erg wisselende stemmingen, meer witvloed en de kat vind me nu opeens ook weer aardig.. ze ligt weer elke nacht naast mijn buik zijn er meer meiden die ook last hebben van wisselende stemmingen? Ik ben vooral erg geiriteerd hahaha liefs
Ik heb hier ook heel erg veel last van vooral de vermoeidheid kan de hele dag door wel slapen en heb zeker meer witvloed. Ook ik heb een miskraam gehad en toen ik zwanger was was ik ook zo moe. Ook heb ik sinds 2 dagen wat hoofdpijn heb dit anders ook nooit.
ik duim voor jullie dat jullie zwanger zijn . zelf herken ik dit niet bij mijn zwangerschap maar ja ik had helemaal nergens last van
ik herken het ik ben de heledag al dan heel blij en dan aan het huilen en ik ben zooo moe. ik denk dat ik nog nooit zo moe ben geweest. ik heb wel heel veel afscheiding en verder ben ik heel erg onzeker op dit moment. hopen dat ik over 5 dagen zwanger blijk te zijn
Ik herken die wisselende stemmingen wel. Kan vandaag al de hele dag janken, eigenlijk zonder directe aanleiding. Ik ben 2 dagen overtijd, dus wie weet. Verder eigenlijk geen klachten. Nou leek het gisteren avond wel of mijn broek ineens een stuk krapper zat, en zoveel had ik nou ook weer niet gegeten. Ook nu ziet 'ie niet echt comfi. Ach ja, wat je je allemaal in het hoofd haalt. Ik wacht nog maar even af.
Ik heb (bewust) geen testen is huis, en heb ze ook nog niet nodig gehad. In huis halen voordat ik ze ging gebruiken voelde een beetje als de goden verzoeken. Misschien een dezer dagen toch maar eens gaan doen.....
Hai Knuffel, ik snap heel goed wat je bedoelt! Je bent bang idd dat als je wel test het dan (weer) fout gaat, ik vind t zelf ook moeilijk om niet zo te denken maar een vriendin van mij zei de vorige keer.. dat het niet zo is dat je gestraft wordt omdat je test of het tegen iemand zegt. Maar.. volg gewoon je gevoel.. dat is altijd het beste. Ik wen sje in elk geval suces met wat je doet en ik hoop dat je zwanger bent! Ook voor de rest van de meiden hier natuurlijk! Ik heb vandaag wat licht bruine afscheiding.. en weer wat last van borsten.. En de kat ligt weer heel lief tegen me aan de hele tijd. Ga duimen hoor meiden. ook voor mezelf natuur;lijk
pff werd gister wakker van mjn rommelende buik, wat steken en kon maar niet lekker liggen, mijn buik was erg opgezet. Nu heb last weer van mijn borsten (t lijkt wel alsof mijn tepels zich terugtrekken ofzo?), verder rommelende darmen maar t komt er niet echt uit (obstipatie), hoofdpijn en veel witvloed en een soort trekkerig gevoel in liezen... maar volgens mij begin ik grieperig te worden dus t zal vast daaran liggen. Jullie nog ergens last van?
Ik heb ook heel erg last van witvloed en moe zijn, en ik heb ook stemmings wisselingen ook ik heb een mk gehad vorige maand, hopen dat we allebei het weekend een mooi posi test in handen hebben! Gr Angelique