Hey dames... Ff een vraagje aan jullie, mss dat jullie het weten...mag je tijdens je zwangerschap gewoon je haar laten verven?
Jaa hoor kan helemaal geen kwaad.. Het enige wat er kan gebeuren is door invloed van jou hormonen sat de kleur een beetje anders word dan je wil/had gehoopt Maar kan geen kwaad voor de baby o.i.d
Ja, het haar mag zelfs ontkleurt worden! Pas wel op, resultaat kan idd heel anders uitpakken (heb hier helaas ervaring mee hahaha)
De verf komt niet in je bloedbaan en daarom is het geen probleem. De kapster zei alleen dat ze het bijvoorbeeld niet zou doen mocht ik een grote wond op mijn hoofdhuid hebben.
girly81@ Heb even voor je gezocht en vond een erg nuttige site : Alles over Kinderen: do's en dont's tijdens de zwangerschap m.b.t. voeding, autogordels, foliumzuur, sauna en meer. En als je even de tijd neemt om hier op het gezondheid deel wat pagina s verder te kijken staan ook al wat site s in topic s die wel tips geven wat wel en niet ka/ mag tijdens zwanger zijn. Succes
Gister bij gynaecoloog gevraagd en zij zei dat ik niet mocht verven! Ik lees hier heel verschillende dingen over, maar goed...als zij het zegt, wacht ik toch liever.
ik las er verschillende dingen over dus heb het de eerste 3 maanden niet gedaan, better safe then sorry.. toen het eindelijk vertrouwd genoeg voelde voor mij wou ik me haar richting me eigen kleur verven zodat het niet tevaak hoefde.. resultaat? groen haar.. daarna nog eens.. toen roze haar.. daarna kapper met een spoeling en die zit er nu nog in en ik zie geen uitgroei.. of me haar groeit niet of me blonde haar is ineens bruin gworden vanzichzelf.. ook erg dof en droog haar hier trouwens.. krijg er ook asboluut geen krul in..