Een gevoelig onderwerp voor een (inmiddels) wat minder gevoelige plek -_- Wie heeft daar nog meer last van? Ik ben inmiddels 22 weken zwanger en alles gaat goed maar eigenlijk al vanaf de eerste maand heb ik problemen met het klaarkomen en de laatste maand lukt het gewoon helemaal niet meer. De zin is er overigens wel (heel erg juist nu ik zwanger ben) maar verder.. best frustrerend. Ben benieuwd of meerdere hier last van hebben
Maar je weet nog wel waar het knopje zit? Nee, heb er geen last van. Ben wel benieuwd of er meerdere zijn ja. Normaal lees je juist andersom doordat alles beter doorbloed is... Lijkt me inderdaad mega frustrerend! Kan het niet zo zijn dat je teveel gefocused bent om 'het' te krijgen dat het juist niet lukt? Lees even mee uit nieuwsgierigheid en vraag me af hoe dat dan kan komen. Is het iets psychisch of juist lichamelijk?
Hihi ja daarom vroeg ik het me dus ook af! De seks is verder prima, beter als ooit tevoren eiegenlijk 😁. Maar het hoogtepunt komt gewoon echt niet. Is denk ik lichamelijk. Maar inderdaad mischien laatste tijd ook wel wat te gefocusd er op. Tis niet alleen vervelend voor mij maar ook voor m'n partner. Dus wil je het dubbel graag. Mischien moet ik het maar gewoon wat uit m'n hoofd zetten .
Ja heb ik ook... Sinds week 6 of 8 ofzo. Heb wel een laag libido sinds de zwangerschap maar het lijkt wel alsof mn zenuwen verschoven zijn van binnen, want wat er ook gebeurt, dát gebeurt niet.
Ja,had ik ook, alle drie de keren. Heel vreemd. Is gelukkig wel weer terug gekomen, maar pas na de geboorte
He serieus?! Ik heb het tegenovergestelde! Ik ben supersnel gestimuleerd en weet je wat het ergste is! Wij mogen geen seks! Ivm allerlei mogelijkheden van complicaties. Ik heb hogere kans op vroeggeboorte en mn baarmoeder moet rustig blijven. Als ik een orgasme heb dan krampt ie als een gek! Ik heb er zn problemen mee dat ik erotisch droom en gewoon wakker word door soort van orgasme gevoel gevolgd door die kramp. Gelukkig niet iedere nacht maar blijkt wel hoe erg ik het mis! Komt over poosje vast weer helemaal goed! Maaruh heb je er handmatig ook moeite mee om het zo maar eens te vragen?
Och dat is helemaal wat inderdaad . Ben blij dat ik dat nog wel mag. Heb het best met je te doen. Moet je nog lang? En om je vraag te beantwoorden. Helaas lukt dat inderdaad ook niet meer
Nog 10 weken dus komt goed! Onze relatie kan wel wat hebben en gelukkig staat mijn man ook gewoon achter de onthouding. Word wat als ik weer helemaal hersteld ben! Maar wat gek joh dat het helemaal niet meer lukt! Komt vast ook weer helemaal goed!
Hier juist het tegen over gestelde wat ik ook lastig vind, omdat het zo gevoelig is vind ik het helemaal niet fijn 😑 Maar snap wat jij hebt ook niet leuk is
Ja herkenbaar helaas. In het begin van mijn zwangerschap kwam mijn orgasme naar mijn idee veel te snel en nu moet mijn arme vriend er heel hard voor werken ik denk dat het er ook aan ligt dat ik me zelf nu op het laatst niet echt aantrekkelijk of sexy meer voel. Je bent dan toch in je hoofd bezig met hoe je er uit ziet ofzo. Komt straks allemaal wel weer We hebben nog wel steeds seks en krijg ook wel een orgasme maar het is anders als anders
Ik kon nog wel een orgasme krijgen, maar het was helemaal geen prettig gevoel meer... Kan niet goed beschrijven, ik vond het akelig en al snel ook pijnlijk, dus van mij hoefde het niet meer, hoor... Maar ja, nu had ik ook door extreme misselijkheid en vermoeidheid het libido van een ijskast ... Op 2 handen te tellen hoe vaak wij seks hadden tijdens zwangerschap . Lijkt me wel frustrerend als je wel heel veel zin hebt!
Oh wat gek!! Mijn libido is wel veeeeeel minder dan voor mijn zwangerschap, maar als het zover is heb ik daar geen last van. Wat vervelend! Kan me voorstellen dat het voor beide frustrerend is, wat het dan natuurlijk nog lastiger maakt...
Je moet je zwangere lichaam even weer ontdekken. Wat je voorheen lekker vond kan nu juist minder zijn of andersom.
Ow 10 weken is nog wel te doen gelukkig ! Maar wat een verschillende verhalen allemaal. Niet allemaal het zelfde maar wel allemaal enigszins nare dingen op sexueel gebied. Of het bij mij nu pijn zou doen als ik klaar zou komen? Geen idee eigenlijk hihi was in het begin in ieder geval totaal niet maarja nu lukt t niet meer. Ja ik heb een heel hoog libido nu maar merk wel dat het nu af en toe de seks zelf wel "pijn" begint te doen athans in het begin dan. En endo ik heb dat inderdaad ook wel een beetje. Ik voel me eigen echt dik -_-. Maar dat komt denk omdat ik vroeger heel dik ben geweest en toen 30 kilo ben afgevallen en nu weer een buik heb. Dit is natuurlijk anders maar toch. Ik heb me eigen toen afgezworen ooit nog dik te worden en nu voel ik me weer zo hihi. Maar zijn bij mij wel echt moment. Soms voel ik me wel heel goed over mezelf en dan weer niet. Me hormonen gaan echt 6x over de kop volgens mij :')
Herken dit niet, maar wel sinds dat ik bevallen ben van de eerste bijna geen gevoel down there.. En dan niet mijn clitoris, die doet het gelukkig nog, maar mijn vagina.. :S