Hoi allemaal, Ik ben ook zwanger van eerste. Vindt het nog wel erg onwerkelijk maar na 3 positieve testen zal het toch echt wel kloppen. Vanmorgen al even een afspraak bij de dokter gemaakt. Het liefst zou ik nu mijn moeder willen bellen om te zeggen dat ze oma wordt maar dat moet ik nog even voor mij houden. Heeft iemand ook nog leuke ideeen over hoe je het leuk kunt vertellen aan de toekomstige opa's en oma's??
Gefeliciteerd hoor, leuk hè?! Ik weet ook sinds een paar dagen dat ik zwanger, ook 2 tests er tegenaangegooif en allebei dik positief, dus dat zal ook wel kloppen hoop ik. Volgens de calculators ben ik 6 weken een paar dgn zwanger, helemaal leuk. Ik heb het wel aan mn ouders verteld, spreek ze zo vaak, vind het ook zo wat dat mocht het misgaan, ze het op die manier te horen zouden krijgen. Ik heb het out of de blue tijdens het eten op hun bord gegooid Erg grappig, ze zaten me zo glazig aan te kijken hahaha, nu worden we echt oud riep mn moeder! ben jij al bij vk geweest?
Gefeliciteerd! Ik had voor mijn schoonvader een boekje gekocht met "wijsheden van Opa". Er zijn een heleboel van dat soort boekjes. En bij Prenatal kan je ook koffiemokken kopen met "opa's/oma's kanjer" er op.
proficiat mijn vriendin had haar ouders en schoonouders een pen gekocht met opa & oma op ik denk dat wij bij de volgende zwangerschap m'n dochter een t-shirt aan doen met als opschrift : mama blijft mama, papa blijft papa en ik word grote zus!!
Gefeliciteerd! Ik heb geen tips, omdat wij via IVF zwanger zijn worden werden wij opgebeld om te vragen of het gelukt was..........dus helaas! Wij hopen ooit nog eens met een verrassing te mogen komen en dan zouden we het met de allereerste echo foto willen doen in een foto lijstje.........dat leek ons heel leuk om te doen!