Hoi allemaal, gisteren heb ik getest en deze was positief. Het is overigens na mijn tweede ronde met 100 mg clomid. Had net weer nieuwe clomidpillen gehaald, maar die heb ik voorlopig hopelijk niet nodig, haha ik wilde vandaag nog een paar testen doen om toch zeker te zijn. Nu heb ik alleen sinds vanmorgen bij het vegen heeeel licht bloedverlies. Ook heb ik constant steken in mijn zij, bij het lopen en bij eigenlijk alles wat ik doen. Weten jullie wat dit kan zijn? Groetjes
Hoi, Allereerst; GEFELICITEERD met je zwangerschap! Het klein beetje bloedverlies kan nog van de innesteling zijn of van een gesprongen vaatje...dus het kan heel onschuldig zijn hoor! De steekjes kunnen van de beginnende zwangerschap zijn..ik heb het zelf nooit gevoeld in mijn zij maar wel midden in mijn buik.. Geniet van je zwangerschap!
Dankjewel Claudia. Het is inmiddels ook al weer weg, gelukkig. De steken niet, de lichte bloeding wel. Iedereen heeft ook weer andere kenmerken he, wel grappig dat dit zo verschilt.
Graag gedaan! Fijn om te horen dat het gestopt is! Ja bij iedereen is het anders..elke vrouw heeft een ander lichaam dus daar valt eigenlijk helemaal niets van te zeggen, hoewel er natuurlijk wel wat overeenkomsten zijn. Hoop dat verder alles goed met je blijft gaan en dat je over een paar maanden een lieve gezonde baby ter wereld mag brengen! Groetjes
Allemaal gefeliciteerd en bedankt voor de lieve reacties. Ik probeer er inderdaad erg van te genietten! Trouwens met een aantal van jullie ga ik wel redelijk gelijk op! Leuk. Voor hen die nog niet zwanger zijn, ik duim voor jullie!