zwanger en heel ongerust

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door eefje30, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eefje30

eefje30 Actief lid

15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu bijna 16 weken zwanger na 2jaar proberen(wel al 4x een mk en 1x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad in die 2 jaar) maar nu dat ik echt een goede zwangerschap heb ben ik echt bang dat het toch mis zal lopen met het minste dat ik een krampje voel in mijn buik(heb wel veel last van krampen) denk ik dat ik het kwijt ga geraken.
    wat moet ik hier mee doen?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

goed dat je aangeeft dat je bang bent.Ik snap het ook wel, het is allemaal niet vanzelfsprekend dat het goed gaat.
    Toch zit je nu in de fase dat de kans op fout gaan zo minimaal klein is dat je echt vertrouwen mag en moet gaan krijgen in je lijf en in deze zwangerschap. Bespreek dit met je verloskundige en of huisarts. Kan het helpen om wat vaker naar de vk te gaan om het hartje even te horen? Of kan het helpen om een paar gesprekken aan te gaan met een coach of psycholoog? Bespreek het in elk geval met je verloskundige. Vraag desnoods om een dubbele afspraak zodat je rust hebt om het aan te kaarten.
    Succes en bij vragen hoor ik het wel.

Mirjam

Deel Deze Pagina