Goede middag ik heb een vraagje ik heb vrijdag een groei echo gehad 26wk was ik toen.. dit ivm de grote van me baarmoeder nu hebben ze metingen gedaan hoofdje 27,5 wk buik 27,5 wk beentje 26,3 wk?? gewicht schatten ze op 1100 gram ik was toen 26 wk. nu moet ik over 4 wk weer terug komen voor een groei echo.. maar is het niet raar dat de beentjes 1wk en 2dg achter lopen op het hoofdje en buikje... en is het erg dat de rest 1,5 wk voorloopt en het gewicht nu al 1100 gram heeft dit gevolgen met de bevalling en het lag nu nog in volkomenstuit maar ik ben nog maar 26 wk dus dat zou niet erg zijn maar als de baby zo snel door groeit kan het dan nog wel draaien haha niet dat ik met 34 wk ofzo al helemaal op knappen sta
hoi het is heel normaal dat de maten verschillen, de een heeft lange benen, de andere een groter hoofd etc. Je kindje loopt voor in de groei maar ook weer niet heel erg. goed dat er nog een keer met echo wordt gekeken. het is heel normaal dat je baby nu in stuit ligt,het is ook een momentopname, een uur later kan het weer anders zijn, er is nog veel ruimte nu. De meeste kinderen gaan echt uit zichzelf goed liggen! Mirjam