En toen bleek ik ineens weer zwanger. Altijd al een enorm rare cyclus gehad, maar het duurde nu al een aantal maanden en ik was nóg niet ongesteld. Testje gedaan om het uit te sluiten, tot mijn schok stond er zwanger 3+. Geen flauw idee hoe lang ik dan al zwanger ben! Maak me heel erg zorgen dat ik niet goed gegeten heb, en verkeerde medicijnen heb gebruikt. Hopelijk kunnen we snel naar de vk voor een echo... Maar onze (nog helemaal niet zo grote) zoon wordt grote broer! En wij zijn natuurlijk blij dat ons nog zo'n wonder is gegund!
Wat spannend! En leuk Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe lang je al zwanger bent! Hier komen de 2 ook kort op elkaar, maar dat is juist super leuk denk ik !
Zo zeg, dat zal idd even schrikken zijn geweest. Maar fijn dat het gewenst is, dus van harte gefeliciteerd x
Fijn dat je inderdaad zo snel terecht kan! Het is wel herkenbaar met toen ik zwanger was van onze eerste zoon! Rond m'n NOD getest, was negatief (voor de feestdagen). Dus met kerst gewoon lekker gegeten en gedronken. Maar ik werd maar niet ongesteld. Op 30 dec. nog een keer getest.. stond er bij mij ook 3+!! Totale shock! Wat heb ik me toen schuldig en belabberd gevoeld! Dus toen de vk gebeld, die heeft me toen gelukkig gerust gesteld pfff Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Veel plezier met de echo morgen
Wow, wat een verassing!! Gefeliciteerd! Gek idee, dat je meteen het 1e trimester al door bent! Wat fijn dat alles goed is! Nu lekker van je zwangerschap genieten! Hier ook onverwachts zwanger. Heb een tweeling van 9,5e mnd en ben nu 18 weken zwanger. Niet gepland maar zeer welkom. Ik wist het gelukkig al wel snel, met 6 weken.
Oeh Marral! En dat naast een tweeling. Heb je straks 3 van die kleintjes! Mooie boel Elke keer als ik naar de echo fotos kijk geloof ik het een beetje meer. Ik voel me verliefd op dat kleine frummeltje. Maar vindt het moeilijk te beseffen dat dat in mijn buik is...