Ben eigenlijk best benieuwd hoeveel iedereen per nacht slaapt. Ik heb 3 weken zo ontzettend slecht geslapen en nu ineens 11 uur per nacht. Vroeg me af of 11 uur wel normaal is,het is zoveel
Heel wisselend. Voel me moe,maar zit nu al beneden...lag 22 u op bed en vanaf 4.30 niet meer geslapen + paar keer naar wc tussen die tijden. Maar ga zo weer lekker terug! Wil veel slapen,maar t lukt niet...
Ik ga rond 9 uur naar bed, soms al om half 9 en dan slaap ik tot half 7. Ik word wel wakker om naar het toilet te gaan maar dan slaap ik ook meteen weer. En eens in de 2 weken, meestal van vrijdag op zaterdag, slaap ik heel slecht. In het begin sliep ik helemaal veel, van half 6 in de avond tot de volgende ochtend half 7.
Verschilt. Vannacht lag ik rond middernacht in m'n bed en ik ben sinds 6.30u op. Ben elk uur wakker geweest, minimaal, want moest constant plassen. Heel vervelend geslapen dus. Vanmiddag ws een uurtje slapen op de bank Op werkdagen (van mn man, ik ben met verlof) lig ik tussen 22-23u in m'n bed en sta ik rond 6.30u op. In het weekend gaan we wat later slapen en staan we tussen 8.30-9.00u op. Edit: ik slaap nu wel ietsje meer dan normaal. Als ik moet werken ga ik rond dezelfde tijd slapen maar dan gaat mijn wekker om 5.45u veel te vroeg, maar t is niet anders.
Ik kan niet wakker blijven avonds,zo erg! Sliep gisteren al om 20 uur en normaal is het altijd tegen elf uur. Dat vind ik wel vervelend maar zal ook wel overgaan. Ik heb liever dit dan slapeloosheid zoals afgelopen weken.
Ik lig ook het liefst al om acht uur in bed. Ben dan wel altijd om zeven uur wakker. Maar deze zwangerschap word ik regelmatig midden in de nacht wakker. Ik doe regelmatig in de middag als de jongste slaapt nog even een dutje. Maar zou het liefst de hele dag wel slapen..
slaap hier super veel... Ik ga om 22.00 uur uiterlijk naar bed (soms om 20.30) en dan ga ik er om 9 uur weer uit. Ik slaap niet de hele nacht omdat of ik zelf wakker lig, me zoontje wakker ligt of me man naar zijn werk gaat. Maar ik lig en slaap zo veel mogelijk van die tijd. daarnaast ga ik ook vaak smiddags even 1,5 uur naar bed. Heerlijk, zeker nu ik verlof heb. Dus ik kom zeker op de 11 uur per dag.
Ik denk dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is op slapeloze nachten..Elke nacht niet eerder dan half 2 naar bed (kan niet eerder slapen) en dan rond half 8 - half 9 wakker
Ik ga rond 2130 slapen, maar wordt altijd rond 0300/0400 wakker om te plassen. Ik slaap ook moeilijk in, maar ik heb slechtere tijden gehad. Het slapen gaat nu wel
In het begin van mijn zwangerschap sliep ik best wel veel maar tegenwoordig juist erg weinig omdat ik moeilijk in slaap kom en vaak wakker word snachts. En vroeger sliep ik in het weekend altijd uit maar ik denk dat mijn lichaam al aan het wennen is op de komst van de baby want tegenwoordig slaap ik uit tot een uur of 8.
Te weinig haha. Ik ga naar bed rond 09.00/10.00 uur en lig in bed tot 06.30. Maar ben veel wakker 's nachts door het plassen en pijn aan mijn rug. Hoop dat het nog beter gaat worden!
Voor mijn zwangerschap was ik doodop rond 20-21uur. Ik ging dan slapen en viel meteen in slaap en sliep door tot mijn wekker af ging (5u00). Maar sinds mijn zwangerschap mag ik niet meer gaan werken omdat ik bepaalde antistoffen niet heb. Dus mijn ritme is volledig verstoord. Ik ga nu rond 23uur slapen maar geraak moeilijk in slaap. Moet ook 's nachts 2 tot 4 keer opstaan om naar het toilet te gaan. Ook heb ik 's nachts soms last van wat krampen. Rond 8uur sta ik meestal op...
Tussen de 9 en 10 uur per nacht als ik vrij ben, als ik moet werken tussen de 7 en 8 uur.. En uiteraard 4x per nacht eruit moeten voor het toilet en dan soms te lang wakker liggen..
8 uur per nacht maar ik word wel constant wakker om mij om te draaien, van de pijn in mijn schaambeen/bekken of te moeten plassen. overdag slaap ik niet, zonde van de dag en niet leuk voor mijn andere kindjes. Heel soms wil ik weleens een uurtje eerder naar bed gaan, meestal is dat zondag.
Tot een week of 14 ook gemiddeld tussen de 10 en 12 uur geslapen, ik was echt gebroken... Nu ben ik blij als ik de 6 uur slaap haal