in bikini of buik bedekken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nina22, 17 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    goedemorgen dames,

ik was vandaag van plan om naar het strand te gaan, maar moet ik rekening houden met mijn buik in de zon? ik heb alleen maar bikini's en geen badpak. moet ik heb bedekken of wat is jullie advies of zouden jullie doen?

uiterraard goed insmeren natuurlijk :D

alvast bedankt!

2. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    oeps ik heb hem in de verkeerde topic gezet! hoe krijg ik hem hier weg?

3. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Je baby kan fel licht al waarnemen, dus als je van plan bent om echt te gaan zonnen, zou ik je buik bedekt houden. Als je in de schaduw blijft of toch voornamelijk zou ik bloot durven gaan. Al loop ik persoonlijk niet graag met mijn buikje bloot nu :)

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Hier wordt het morgen denk gewoon bikini op het strand :D

5. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    oke! ja ik ben niet zon zon ligger maar meer voor het zwemmen enzo, en inderdaad in de schuw! ik ben blij dat mn buik eindelijk groeit haha dus mag wel gezien worden haha bedankt voor de reactie

6. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Bikini dan en lekker genieten ;)

7. Blie

Blie Actief lid

24 jun 2014
    281
    0
    0
    Zonnen wordt bij zwangerschap sowieso afgeraden. Dus hoe jij van plan bent gaan (lekker zwemmen en verder beetje in de schaduw) kun je naar mij idee prima een bikini aan :)

8. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    wat je fijn vind gewoon weg dragen en lekker smeren inderdaad

dat je dat vol houd zeg hahah vind het thuis al niets die warmte :D

9. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Ik wil ook!! maar ben bang voor vlekjes in me gezicht (zwangerschap masker)

ik zou bikini doen en lekker onder de parasol of zwemmen :D

10. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Hier ook gewoon in bikini maar als ik dan een ijsje ga halen trek ik mn hempje aan :p en niet te lang met je blote buik in de zon, iig goed smeren!

11. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu in de zon met mijn benen en vanaf mn bikini broek in de schaduw en gezicht dus ook. Half onder een afdak. Ga af en toe wel even zwemmen en ben dan dus met mijn buik even in de zon in het water. De zee is wel wat viezer dan een zwembad dus ik denk niet dat de zon door het troebele water heen op je buik schadelijk is.

een vriendin van mij had gister haar gezicht ingesmeerd met factor 50 ofzo en had een buikband over haar buik gedaan en daaronder haar bikini.
    zaterdag wil ik ook naar het strand, als er geen schaduw is doe ik gewoon een shirt over mijn bikini aan denk ik.

12. NiJO

NiJO Actief lid

22 jun 2007
    210
    0
    0
    Ik zit hier in de tuin met mijn tankini aan, wel in de schaduw, maar het buikgedeelte zit omhoog. Ik vind het nu heerlijk om met blote buik te zitten (die ook huge is btw), geen knellende kleding ed.

13. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Bikini! Zit uren in t openlucht zwembad met me dochter en dus ook in de zon hoor
    Ga ook gewoon onder zonnebank vorige zwangerschap ook en nergens last van

14. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Gewoon bikini....heb wel een tankini maar vind dat zo benauwd zitten

15. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Bikini!

16. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb mijn vorige zwangerschap ook gewoon de tijd mijn normale bikini gedragen hoor! Ik heb geen badpak, en om die nu speciaal voor de zwangerschap te gaan kopen? Mijn strakste bikini's zaten niet meer zo lekker, maar ik heb er ook één die normaal gesproken wat te groot is, die zat prima. Goed insmeren, niet teveel zonlicht, en genoeg drinken, dan gaat dat prima.

17. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Nu ik niet meer zwanger ben, tankini. Maar met m'n zwangere bolle buik heerlijk in bikini.

18. an123456789

6 nov 2013
    63
    1
    0
    Ik zat precies met hetzelfde dilemma. Nagevraagd bij vk en je mag gewoon met je buik in de zon. Het is een fabel dat het niet zou kunnen! En goed insmeren etc lijkt me vanzelfsprekend. Dat moet je anders ook....

19. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ik had zo een zwangers.badpak, bikini broekje van mij rolde heel irritant naar beneden. maar als je bikini fijn vindt gewoon doen!
    zonnen mag hoor, alleen kan zijn door de hitte dat je zelf er niet lekker van wordt. en uitkijken voor zwangerschapsmasker!!!
    hier de zomerperiode altijd mn gezicht ingesmeerd met factor 50 en zoveel mogelijk een hoedje op en ik heb toch een zwangers.masker gekregen en dat is echt geen pretje!

20. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Hier ook altijd factor 50 en hoedje en toch een zwangerschapsmasker. Dus hou er rekening mee dat dat altijd kan ontstaan, al smeer je je iedere 10 minuten met een liter zonnebrand in.

Deel Deze Pagina