Hoi! Zoals het al zegt, 4 maanden geleden besloten wij voor een 3e kindje te gaan. Gelijk in maand 1 raak maar dat eindigde al snel. Nu in maand 3 raak! Nu ik zon 3 dagen een beetje wen aan de gedachte, schiet me ineens te binnen dat ik echt niks meer heb! Wij zouden namenlijk echt niet meer voor een kindje gaan, en ik heb alles uitgeleend toen der tijd aan een vriendin die krap zat en haar ex heb alles weg gegooid/verkocht Dus nu vraag ik me af, moet ik nou alvast gaan beginnen met dingentjes kopen of wachten.. Waar te beginnen! :O
Gefeliciteerd. Leuk toch? Ik heb ook niks meer van m'n dochter ( 8,5) en kan niet wachten om zwanger te worden en beginnen met spullen te kopen!
Als dat het grootste probleem is Gewoon net zoals bij je eerste, straks lekker gaan shoppen, ik zou het wel weten hoor Gefeliciteerd en shop ze!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Zit inderdaad niks op dan weer alles opnieuw gaan aanschaffen. Zou gewoon kijken waar jij je prettig bij voelt. Ik heb mn 1e aankoop gedaan bij 20 weken, maar er zijn zat vrouwen die dat veel eerder doen.
Bij mn eerste kreeg ik eigenlijk alle nodige dingen. Zoals hydrofieldoeken etc, allemaal van die budget dingen waren dat toen. Tegenwoordig heb je allemaal printjes enzo. Ben nog nooit bij prenatal geweest etc, is dat een bezoek waard?
Ja prenatal heeft inderdaad bijna alles. Ik heb er veel gekocht maar zeker niet alles. Sommige spulletjes vind ik daar gewoon veel te duur. Heb ook het eea gehaald bij wehkamp en mamaloes..bol.com..hema. kortom kijk lekker rond en aangezien je net pas zwanger bent zou ik gewoon ook de koopjes in de gaten houden vooral dure aankopen zoals kinderkamer en kinderwagen enz.
Hier moet ik ook alles weer opnieuw aanschaffen. Hartstikke leuk. Zeker nu het een meisje is (na 2 jongens) En idd wat al is gezegd je bent pas zwanger dus je heb alle tijd dan kan je lekker de koopjes in de gaten houden. December/januari weer sale geloof Ik? En je heb heel veel leuke babywinkels