Mag je eigenlijk spekkoek eten? Me vriend heeft speciaal voor mij gehaald maar weetniet of ik mag eten Groetjes Veronique Edit Moderator': Gelieve niet je hele tekst in hoofdletters schrijven, zie ook de regels!
geef mij de rose maar dan ben je die al kwijt ja is lekker en je mag het idd eten dus ik zou zeggen geniet er lekker van gr spawater
Ik kan het woord spekkoek niet horen (lezen) zonder daar mega onverzadigbare zin in te krijgen, vooral die pandan (groene). Bedankt....
Kun je prima eten... Mits je geen vijf complete spekkoeken in één keer naar binnen werkt. Ze zeggen dat je met speculaaskruiden ed. wat terughoudend moet zijn, maar aan de andere kant wordt dat ook weer tegengesproken. Deskundigen zeggen dat je prima appeltaart, ontbijtkoek en speculaas kunt eten, dus ook spekkoek. Geniet ervan! (Het is zoooooo lekker)
Mijn oma maakt het regelmatig. En vind die toch nog het lekkerste vergeleken met die vanuit de winkel
hoi ja zelf gemaakte is ook lekker is maar goed dat ik net het rescept er van weet anders eet ik niets anders spawater
Ooooh hou toch op! Nu kan ik aan niets anders denken dan aan spekkoek! :s Waarom maakt mijn oma geen spekkoek? Ga het haar later maar eens vragen gnagna!
MMMMMMMM spekkooek.... In onze familie wordt het ook regelmatig gemaakt, vind het zooooooo lekker! En in de winkel is het stinkend duur!Hier in België is het ook nog eens bijna niet te vinden ook.
De oma van een ex-vriendje maakte het (een indische vrouw)... Echt 1000 keer lekkerder dan uit de winkel (alles wat ze maakte trouwens). Nu heb ik een veel leukere man! Maar helaas geen spekkoek meer...
Dit heeft te maken met kaneel, dat is inderdaad slecht tijdens de zwangerschap: maar dan moet je wel meer dan 1,5 kilo per dag eten wil je (of je kindje) er schade van ondervinden Ooooh heerlijk spekkoek! Nu heb ik er ook zin in
1,5 kilo... Knap als iemand het voor elkaar krijgt! :-D Maar dat bedoelde ik inderdaad :-D. Dank je, mijn hersens laten me wat in de steek...
He verdorie! Zit ik me hier ook weer lekker te maken... Morgen dan maar naar de toko, anders wordt mijn weekend een hel! (verwent nest dak ben)
Hmmmm spekkoek! Is wel moeilijk te maken en kost veel tijd hoor, moet laagje voor laagje volgens mij even in de oven. Jaa Pandang mmmm Die Indische toko bij ons heeft lkkre van roomboter mmm