Onze buikbaby maakt regelmatig hele rare bewegingen... en ik vraag me af of iemand weet wat het is. Het ligt dus met het kontje rechts boven in en dat zie je dan gedurende geruime tijd met een regelmaat heen en weer bewegen, alsof ie ademt zeg maar. Alleen dan is het het kontje en ademen in de buik dat gaat niet lijkt me. Het is niet de hik, het is een grovere beweging. Iemand? Vind het zo raar!
Als ik je omschrijving goed begrepen heb, gebeurt hier ongeveer hetzelfde. Ik geloof dat het gewoon een poging is om zijn beentjes te bewegen. Als hij zijn beentjes probeert te strekken, komt zijn kontje tegen de zijkant van m'n buik. Meestal houdt hij die pogingen een paar minuten vol, daarna wordt hij weer rustig. Af en toe gaat mijn buik alle kanten op, hij trekt zich er duidelijk niets van aan dat hij nog maar weinig ruimte heeft.
hhihihi, jaaaaaa, heel herkenbaar. Net alsof ze een beetje heen en weer aan het wiegen/schommelen zijn. Ik vond het altijd wel grappig.
hier ook zo! Het lijkt wel alsof hij zich nog helemaal wil omdraaien af en toe (wat natuurlijk niet lukt, maar wel hele rare uitstulpsels aan mn buik geeft )
Je kleine kan wel uit zichzelf te ademen door middel via de vruchtwater Ik heb het gevoel niet vaak maar soms nadat ze hik heeft gehad... En dan zie je net boven mn navel een voor en achter beweging maken... En dat 5 x ofzo en daarna is het weg .... Maar wat jij hebt is dan de beweging van de beeb... Die heen en weer schuift.. geen ruimte meer dus dan zie je alleen maar bewegingen!