hoi meiden, wij zijn in blijde verwachting van onze 2e spruit, na 2 x MK. als ik naar het topic van calculator kijk, is daar ook een link naar de chinese kalender. bij mijn 1e klopt het....een jongen als ik nu naar de 2e kijk, zou het een meisje worden....zou erg leuk zijn, maar op de eerste plaats moet hij/zij gezond zijn.... ben benieuwd bij wie die kalender nog meer klopte.... groetjes, Luukske
Bij mij klopte het. Hij gaf aan een zoon en kreeg een zoon. Ik denk dat de kalender zo werkt: BIjvoorbeeld Maart = jongen April = meisje. Als je in maart je laatste menstruatie heb gehad en je had je eisprong in april dat krijg je dus een meisje. Mijn schoonzus had in oktober haar laatste menstruatie maar eisprong in november. Oktober gaf toen een meid aan en november een knul. Ze kreeg een knul. Ik denk dat de chinese kalender zo werkt. Kan het ook mis hebben hoor. Denk dat je ervan uit moet gaan in welke maand je eisprong heb
Bij onze dochter klopte het, nu zou ik een jongen krijgen. Maar...... bij m`n moeder klopte het niet, tot 2 keer aan toe! Ik zou een jongen moeten zijn, ben toch echt een meisje. M`n broertje zou een meisje moeten zijn en hij is toch echt een grote kerel!
Hoi! Bij mij klopte eerste wel, een zoontje. Nu zou ik een meisje krijgen....maar tis toch echt een jongen, tenminste dat zeggen ze (ook al 3x bevestigd met echo)... Dus ach...... groetjes
hey meiden, dan zijn er toch redelijk wat meiden bij wie het goed was....vind het wel leuk te zien.... en je vraagt je altijd wel af of het klopt...
Ik zit op een randje! Ben 26, heb mijn laatste menstruatie in februari gehad maar mijn eisprong op 1 maart... moet ik nu uitgaan van de menstruatie of de eisprong?
@Ineke, volgens de kalender zou je de maand van conseptie moeten gebruiken, dus in jouw geval maart....
sorry laat maar ik had hem al gevonden! ik ben 19 jaar en in mei uitgerekend, bij de kalender staat dat ik een meissie zou krijgen en dat krijgen we ook dus het klopt !
Bij mij klopte de kalender beide keren... Thessa: 21 jaar - November Joshua: 22 jaar - Februari Brusje: 24 jaar - Oktober (zou een meisje worden... ben eens benieuwd) Kan het je over een week of 15 laten weten
Hoi, Bij mijn dochtertje klopt het! En nu zou het een jongen worden volgens de kalender, maar dat moeten we nog even afwachten!
Hoi Luukske! Bij mijn eerste klopte het, het is een jongen. Nu zou het een meisje worden.....ben benieuwd....
Mijn dochter had een jongen moeten zijn.. Mijn zoon had een meisje moeten zijn.. Dus als ik er vanuit ga dat het dit keer weer verkeerd is, word dit een meisje hahaha