na 8 testen geloof ik nu echt dat ik zwanger ben, en dat in de eerste ronde!! Vlinders in mn buik! Nu slopende weken want we willen het pas na 12 weken vertellen, dus nu eventjes geduld, en maandag bellen voor een afspraak bij de VK.
Gefeliciteerd! Ben er vorige achtergekomen dat ik ook zwanger ben! En je bent niet de enige met veel testen. Ik heb er 4 gedaan en t moet nog tot me doordringen haha. Voel me ook precies tzelfde als altijd.
Gefeliciteerd :d succes met volhouden tot 12 weken. Het is wel erg leuk om samen een geheim te hebben
Hallo Allemaal, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en dat in de eerste rond, ik ook! Eerste ronde, twee keer klussen en vanochtend met positieve test in handen, kon mijn ogen niet geloven! Ik ben ook nieuw hier, ik las al stiekem mee. Deze zwangerschap was niet echt verwacht in de eerste maand en na 2 keer klussen maar zo blij en dankbaar. Als ik bezig ben gaat het goed, maar zodra ik zit voel ik steeds zenuwen in mij buik, wel een beetje een naar onrustig gespannen gevoel, herkennen jullie dat? Ik voelde me wel al een beetje zwanger, vandaar dat ik ook voor info op deze website mee las. Ik heb een positieve test gedaan vandaag en dat is voor nu even voldoende bevestiging voor mij, ik voel me duidelijk zwanger. Ik heb zojuist mamafit van davitamon aangeschaft. Oh en die 12 weken ja hier ook wachten, super spannend wil het liefst aan iedereen vertellen.
Gefeliciteerd! Wat zijn we bofkonten dat het bij ons de eerste keer raak is, want ik lees hier op het forum ook hele andere verhalen! Nog een paar weekjes geduld Ik maak me wel zorgen, maar dat is logisch, en ik probeer alle miskraam-verhalen niet te lezen en erop te vertrouwen dat t goed komt Geniet van je zwangerschap!
Gefeliciteerd! Leuk om de testen te bewaren. Zelf heb ik ook niet veel kwaaltjes alleen hele pijnlijke borsten en zo af en toe een steek in mn baarmoeder.
Superleuk. Van harte!! Ik voel eigenlijk niet veel alleen als ik mijn man een knuf geef voel ik me borsten. Zit nu in me zesde week en leek vorige week alsof ik ongi moest worden , beetje licht zeurende buikpijn af en toe. Maar das dan ook alles dus hoop dat t hierbij blijft. Vind t wel erg spannend allemaal, dit is mijn eerste zwangerschap. Xx
Ja bijzonder he! Ik maak me ook zorgen, maar ik voel me ook helemaal happy daar naast. Het komt vast allemaal goed!