Hai meiden, Ik ben nu bijna 31 weken zwanger en heb sinds een paar dagen last van mijn onderrug en menstruatie pijn in mijn buik. Is dit puur alleen van het groeien van de baarmoeder? Ik heb namelijk meerdere baarmoedermond controles gehad ivm met vroege en pijnlijke harde buiken, dus maak me er wel een beetje zorgen om. Of er geen ontsluiting of dergelijke kan ontstaan hier door? groetjes
Hoi natasja, Je zal het al wel hebben laten doen maar is je urine al nagekeken? ook op kweek laten zetten! ( Is van belang voor welk beestje het evt veroorzaakt) Het kan ook met de groei te maken hebben vaak zie je dat met groeispurtjes van de baarmoeder. Doe het rustig aan en komt de pijn regelmatig a 10min of vaker dan moet je wel even je verloskundige bellen! Imke
Ik zal mijn urine meenemen naar de gyn volgende week. Vandaag valt het weer mee gelukkig. Het is constant aanwezig zeg maar, dus niet om te zoveel minuten. Kan dat kwaad?
HOi natasja, Nee het kan weinig kwaad maar ik zou niet wachten tot volgende week en morgen ochtend even een plasje bij de huisarts afgeven. Groetjes imke