Hallo allemaal, Wat denken jullie? Verder weet ik echt niet hoe lang ik dan al zwanger zou kunnen zijn. Ik had namelijk 4 februari ongesteld moeten worden maar dit is niet gebeurd. Op 23 maart heb ik voor het eerst een test gedaan, deze was negatief. Nu heb ik vanaf 30 maart wel een streepje? Excuses voor de vage foto's, maar mijn camera is helaas niet scherper.
Nou deze zijn duidelijk zwanger! Gefeliciteerd! Misschien een cb met indicator en afspraak bij de verloskundige maken! Geniet ervan!
Als ze de 23e nog mega waren en de 30e wel posi, denk ik dat je nod ergens die week is geweest. Ik zou zeggen dat je rond de 5 weken bent...
Bedankt, maar ik weet nog niet helemaal zeker of ik er blij mee ben. In die zin dat ik altijd wel op jonge leeftijd een kindje zou willen krijgen. Overigens zat ik nog aan de pil en is mijn vriend (naar zijn zeggen) echt nog niet klaar voor een kindje. Hij studeert nog en ik ben net afgestudeerd en wilde eigenlijk in september verder doorleren. Het is nog niet echt tot me doorgedrongen. Waar baseren jullie de weken op, puur op de duidelijkheid van het streepje of...? Nu moet ik het nog aan mijn vriend gaan vertellen... zie er echt tegen op.
Je doet net alsof je het niet zag aankomen, maar je hebt toch IETS gedaan waardoor je kans op zwangerschap liep? Oftewel: je had waarschijnlijk kunnen weten dat dit zou kunnen gebeuren? Of ben je door de pil heen zwanger geraakt?
Eigenlijk niet nee, ben de pil de afgelopen maanden niet vergeten. Ben wel een paar keer ziek geweest, maar voor zover ik weet was dat allemaal buiten de 4 uur. Bovendien hebben we echt weinig seks gehad (lees 2 keer in de maand). Ik heb uiteindelijk getest omdat ik in de stopweek niet ongesteld werd. Nu dacht ik dat het misschien uitbleef omdat ik ziek ben geweest.
Wat is dit nou voor reactie?! Ze vraagt hoelang ze zwanger zou kunnen zijn, en dat ze niet weet wat haar reactie op de zwangerschap moet zijn vond ik vrij logisch... Als je niet bewust bezig bent lijkt het me best een verrassing! @ TS je schrijft (typt) ik had 4-02 ongesteld moeten worden. Was dit het einde van je pil strip? Toen je niet ongesteld werd ben je toen na je stopweek weer begonnen? Dan had 04-03 je laatste pil weer gehad, dan kom je dus uit op je nieuwe menstruatiedag van 01-04 je zou dan idd 23-03 te vroeg zijn geweest! En nu dus 4 weken en 3 dagen zwanger zijn! Succes met het verwerken van deze verrassing! En laat je niet lijden door iemand anders z'n emoties!
@maantje, ja dat klopt inderdaad. Ik ben gewoon verder gegaan met de pilstrip met in mijn achterhoofd dat je af en toe wel eens een week over kan slaan door allerlei redenen. Bedankt voor de redenering, klinkt aannemelijk
Ik denk inderdaad ook dat je nu een week of 4 zwanger bent. Succes met het vertellen aan je vriend, laat je ons nog even weten wat hij er van vond? En niet te vergeten, verloskundige bellen! Zij kan je precies vertellen hoe lang je zwanger bent.
Ja ik laat het nog weten, wordt waarschijnlijk na het weekend. Aangezien we dit weekend bij zijn moeder zijn.
Hmmmm...vorig jaar in juli schreef je dat je niet al te nauwkeurig bent met de pil en vroeg je je af of je ondanks de onttrekkingsbloeding zwanger kon zijn. In augustus schreef je dat je erg graag zwanger wilde zijn, maar dat je vriend nog niet wil. En nu ben je dan toch door de pil heen zwanger geworden.........Toeval? Ik hoop in elk geval dat je het kindje houdt ookal staat je vriend er wellicht niet achter en de kans bestaat dat je het alleen moet doen. Want je kinderwens is zo te lezen ontzettend groot. Heel veel sterkte met het vertellen aan je vriend en ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
Och.. Wat zijn we weer oplettend!! Applausje hoor... Zo te zien ben je zwanger! Gefeliciteerd hoor.. Hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt!!
Hoezo dat? Straks wordt hier weer een topic geopend over een mogelijke abortus, omdat vriendlief het absoluut niet wil houden. Ik bedoelde het niet verkeerd hoor, maar zag gewoon dat ze al veel langer aangemeld was. Vandaar....Zie het als gezonde nieuwsgierigheid. Wil alleen maar het beste voor TS. En haar ongeboren kindje uiteraard! Want dat is nog het belangrijkste in dezen. Toch? TS: nogmaals gefeliciteerd en ik hoop dat je vriend goed reageert!
Gedeeltelijk heb je gelijk hoor! Je wil het beste voor iedereen.. Maar of je door deze opmerkingen haar nou helpt? Ik zou me echt op m'n teentjes getrapt voelen, en denk niet dat dit in deze situatie nodig zal zijn!
Het klopt wat je zegt hoor. Ik vergat vorig jaar wel eens de pil, maar zoals ik in een eerder bericht al &had vermeld is dat de afgelopen maannden niet het geval geweest. Ik ben er beter op gaan letten. Het is inderdaad zo dat bij mij al langer een kinderwens is, maar dat neemt niet weg dat ik dat pas wilde zodra mijn vriend er ook klaar voor was. Ik voel me echt niet op mijn tenen getrapt, iedereen mag denken en zeggen wat hij of zij wil. Ik open trouwens echt geen topic hier over een abortus want daar ben ik tegen. Ik ben wel blij met de zwangerschap, maar het is meer dat het verheugender nieuws was geweest als we er samen bewust voor hadden gekozen.
Misschien is je vriend straks wel super blij met dit mooie nieuws! En anders er toch lekker van proberen te genieten!
Gefeliciteerd! En wat Annet1985 ook al zegt: misschien vindt je vriend het wel hartstikke leuk. Succes met vertellen en met je zwangerschap!
Gefeliciteerd heb je al ondertussen ook nog een digi gedaan? En wanneer wil je het je vriend gaan vertellen?
Gefeliciteerd !!! Ben benieuwd hoe je vriend reageerd !! Over je vraag hoe ver je bent weet ik niet zo goed, zou inderdaad afspraak maken bij de verloskundige, en die laten kijken-voelen..