hallo dames ik ben inmiddels 14 en half weekjes zwanger, en heb ongeveer nu 1,5 week last van mijn buik alleen als ik even me huis houden doe,en heb veel last van me rug en ik wordt er str... ziek van. zijn er meer vrouwen die er last van hebben van die buik pijn als ze ergens mee bezig zijn. mijn verloskundige gaf gister geen antwoord op
Waar heb je pijn in je buik? Ik heb wel sinds week 20 bandenpijn onderin mn buik en dat krijg ik wanneer ik wat doe (zoals het huishouden); voelt als spierpijn aan
bij mij is het door de hele buik en voelt krampachtig aan,laatst was ik de was van de lijn aan het af halen ik moest continu stoppen en de pijn weg puffen,ik weet zeker dat het geen blaas ontsteking is
oh dat heb ik ook ik was zonet aan het wandelen, doe ik elke dag goed voor de conditie , maar ik kon niet verder onderin mijn buik deed het zoooo zeer dat ik ben terug gekeerd , ik kon met moeite lopen door de pijn
ik wou net zeggen, ff op blaasontsteking laten testen wnt dat was bij mij de boosdoener, maar dat is het niet zeg je
dat is je lichaam die zegd dat je het rustig aan moet doen. sommige vrouwen hebben hier al heel vroeg last van.
Hier nog eentje, sinds vorige week dinsdag bandenpijn, behoorlijk heftig ook nog, de pijn schoot als een bliksem van onder over de buik naar de rug toe . Heb de vk gebeld die dacht blaasontsteking, maar aangezien het dat niet was had de dokter bloed laten prikken om een blindedarm ontsteking uit te sluiten, en dat was het ook niet. Na de vk te hebben gebeld bleken het dan toch bandenpijnen te zijn, nah ja dan maar minder doen, mijn lichaam geeft het tenslotte aan.