Zwanger en hooikoorts HELP

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tjilpje, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Ik ben nog kort zwanger en heb ieder jaar last van hooikoorts. Helaas word het ieder jaar erger. Ik slik hierdoor ieder jaar pilletjes ervoor. Ik heb heel veel allergieen ook voor vijf soorten bomen en grassen/pollen een heel pakket. Nu heb ik vanmorgen de HA gebeld en mag dus niks innemen. Hoe hou ik dit vol? kan wel huilen, voel me ziek, snot, dikke ogen, benauwd erg ellendig. Wat kan ik als alternatief misschien proberen? HELP!!

2. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    Misschien iets op natuurlijke basis? die kan volgens mij geen kwaad voor de baby!
    Ik heb het ook (glukkig niet zo erg als jij) maar ik mag dus ook nix slikken ik ga er even over bellen! haha
    x

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Jeetje tjilpje, hiero dikke herkenning hoor!
    Ik zit dan ook zoveel mogelijk binnen, niets helpt nl. zo goed als de normale medicijnen. Maar ik heb wel wat voor je, voor je ogen: Similisan, oogdruppels nr. 2, kun je online krijgen bij drogisterij.nl.
    zijn homeopathische oogdruppels, van de ha heb ik voor mijn neus Natriumglyoride (zoiets) gekregen, maar ik heb niet echt de indruk dat dat zoveel helpt. Dan schijn je ook nog vsm stuf tegen hooikoorts te hebben, alleen heb ik nog niet geprobeerd....

4. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Je mag ook prevalin neusspray gebruiken. Heb ik ook bij beide zwangerschappen gedaan.

5. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Pollinosan tabletjes van Vogel!

6. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik heb zelf ook erg last van de hooikoorts en mag dus ook niks meer hebben en ik gebruik euphorbium dat is voor neusverkoudheid, bijholtenonsteking, allergische neusklachten, hooikoorts. ze hebben deze ook in neusspray idt is ook op homiopatiche bassis

7. Natas85

Natas85 Actief lid

23 mrt 2009
    156
    0
    0
    kapster
    Rotterdam
    Luffanil tabletjes van vsm, mag gewoon gebruikt worden tijdens de zwangerschap en hielp bij mij erg goed.

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik heb hetzelfde. Nu hoorde ik dat hooikoorts een soort emotie is en dat reiki helpt. Ik weet niet of je het kent en er voor open staat. Maar ik heb nu 1 behandeling gehad en m'n klachten zijn tot nu toe weg en heb nergens meer last van. als het weer begint neem ik weer zo'n behandeling. Ideaal en het helpt.

9. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze gehaald en de oogdruppels van Vogel mijn ogen voelen direct niet meer zo moe aan.

Iedereen die heeft gereageerd bedankt!!

Deel Deze Pagina